Kék fényt termel a szemüvegkeret, hogy viselője boldogabb legyen

Pont az ilyen esős napokra tervezték azt a kék fényt kibocsátó eszközt, amely bár hasonlít a szemüvegre, üveget nem, csak annak keretét tartalmazza. Tervezői szerint a szemüreg körüli területre vetített kék fény segít leküzdeni az álmosságot, és még jobb kedvre is deríti viselőjét.

Egy osztrák startup közérzet- és hangulatjavító eszköznek szánta a Pocket Sky névre keresztelt szemüvegkeretét, amely viselőjét jótékony, nyugtató és kreatív energiákkal képes feltölteni. A zsebből bármikor előhúzható keretet egyszerűen csak az orrnyeregre kell helyezni, és állítólag húsz perc viselés után már a hatását is lehet érezni – írja cikkében a Geeky Gadgets.

Az eszközt elsősorban a jetlaggel küzdő utazóknak, és az éjszakába nyúlóan dolgozóknak ajánlják, de az olyan időszakokra is, amikor már a szürke égbolt látványától is levertnek érezzük magunkat.

"Gyakorlatilag úgy működik, mint a Nap: egészen lágy, halványkék fény segítségével képes hatni az alvási ciklust irányító melatonin hormon termelődésére. Vagyis a legtermészetesebb módon növelhetjük vele teljesítményünket, és biztosíthatjuk magunknak a jó körzetet" – magyarázzák a cég weboldalán, ahol arról is írnak, hogy az NBA észak-amerikai profi kosárlabdaliga már egy ideje teszteli játékosainál a Pocket Sky-t. Ők a hosszabb repülőutak során a fényterápiát használják arra, hogy könnyebben alkalmazkodhasson szervezetük az új időzónához, és, hogy a lehető leggyorsabban elérjék teljesítményük csúcsát. 

A külső akkumulátorral és mobiltelefonnal egyaránt feltölthető szemüvegkeret idén megkapta a dizájn Oscarjának számító Red Dot-díjat a hordható fényterápiás eszköz kategóriában, amelyre a múlt héten egy közösségi finanszírozós kampányt is építettek. Utóbbi még most is szépen pörög, a tervezett összeg már az első öt órában összegyűlt rá, pedig a keret nem olcsó, 99 euróért (~31 ezer forintért) kínálják most, de kétszer ennyiért tervezik év végén piacra vezetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.