Kék fényt termel a szemüvegkeret, hogy viselője boldogabb legyen

Pont az ilyen esős napokra tervezték azt a kék fényt kibocsátó eszközt, amely bár hasonlít a szemüvegre, üveget nem, csak annak keretét tartalmazza. Tervezői szerint a szemüreg körüli területre vetített kék fény segít leküzdeni az álmosságot, és még jobb kedvre is deríti viselőjét.

Egy osztrák startup közérzet- és hangulatjavító eszköznek szánta a Pocket Sky névre keresztelt szemüvegkeretét, amely viselőjét jótékony, nyugtató és kreatív energiákkal képes feltölteni. A zsebből bármikor előhúzható keretet egyszerűen csak az orrnyeregre kell helyezni, és állítólag húsz perc viselés után már a hatását is lehet érezni – írja cikkében a Geeky Gadgets.

Az eszközt elsősorban a jetlaggel küzdő utazóknak, és az éjszakába nyúlóan dolgozóknak ajánlják, de az olyan időszakokra is, amikor már a szürke égbolt látványától is levertnek érezzük magunkat.

"Gyakorlatilag úgy működik, mint a Nap: egészen lágy, halványkék fény segítségével képes hatni az alvási ciklust irányító melatonin hormon termelődésére. Vagyis a legtermészetesebb módon növelhetjük vele teljesítményünket, és biztosíthatjuk magunknak a jó körzetet" – magyarázzák a cég weboldalán, ahol arról is írnak, hogy az NBA észak-amerikai profi kosárlabdaliga már egy ideje teszteli játékosainál a Pocket Sky-t. Ők a hosszabb repülőutak során a fényterápiát használják arra, hogy könnyebben alkalmazkodhasson szervezetük az új időzónához, és, hogy a lehető leggyorsabban elérjék teljesítményük csúcsát. 

A külső akkumulátorral és mobiltelefonnal egyaránt feltölthető szemüvegkeret idén megkapta a dizájn Oscarjának számító Red Dot-díjat a hordható fényterápiás eszköz kategóriában, amelyre a múlt héten egy közösségi finanszírozós kampányt is építettek. Utóbbi még most is szépen pörög, a tervezett összeg már az első öt órában összegyűlt rá, pedig a keret nem olcsó, 99 euróért (~31 ezer forintért) kínálják most, de kétszer ennyiért tervezik év végén piacra vezetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.