Kék fényt termel a szemüvegkeret, hogy viselője boldogabb legyen

Pont az ilyen esős napokra tervezték azt a kék fényt kibocsátó eszközt, amely bár hasonlít a szemüvegre, üveget nem, csak annak keretét tartalmazza. Tervezői szerint a szemüreg körüli területre vetített kék fény segít leküzdeni az álmosságot, és még jobb kedvre is deríti viselőjét.

Egy osztrák startup közérzet- és hangulatjavító eszköznek szánta a Pocket Sky névre keresztelt szemüvegkeretét, amely viselőjét jótékony, nyugtató és kreatív energiákkal képes feltölteni. A zsebből bármikor előhúzható keretet egyszerűen csak az orrnyeregre kell helyezni, és állítólag húsz perc viselés után már a hatását is lehet érezni – írja cikkében a Geeky Gadgets.

Az eszközt elsősorban a jetlaggel küzdő utazóknak, és az éjszakába nyúlóan dolgozóknak ajánlják, de az olyan időszakokra is, amikor már a szürke égbolt látványától is levertnek érezzük magunkat.

"Gyakorlatilag úgy működik, mint a Nap: egészen lágy, halványkék fény segítségével képes hatni az alvási ciklust irányító melatonin hormon termelődésére. Vagyis a legtermészetesebb módon növelhetjük vele teljesítményünket, és biztosíthatjuk magunknak a jó körzetet" – magyarázzák a cég weboldalán, ahol arról is írnak, hogy az NBA észak-amerikai profi kosárlabdaliga már egy ideje teszteli játékosainál a Pocket Sky-t. Ők a hosszabb repülőutak során a fényterápiát használják arra, hogy könnyebben alkalmazkodhasson szervezetük az új időzónához, és, hogy a lehető leggyorsabban elérjék teljesítményük csúcsát. 

A külső akkumulátorral és mobiltelefonnal egyaránt feltölthető szemüvegkeret idén megkapta a dizájn Oscarjának számító Red Dot-díjat a hordható fényterápiás eszköz kategóriában, amelyre a múlt héten egy közösségi finanszírozós kampányt is építettek. Utóbbi még most is szépen pörög, a tervezett összeg már az első öt órában összegyűlt rá, pedig a keret nem olcsó, 99 euróért (~31 ezer forintért) kínálják most, de kétszer ennyiért tervezik év végén piacra vezetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...