Be is panírozhatjuk a mobilunkat, ha ezt a gélt használjuk

Legalábbis egy újabb lelkes, mobilkiegészítőket tervező párizsi cég szerint egy speciális folyadéknak köszönhetően ma már akár lisztben, tojásban is megforgathatjuk mobilunkat, érzés szerint locsolhatjuk kávéval vagy kakakóval, miközben olyan remekül tűri a karcolásokat, hogy még a pengés tesztnek is képes ellenállni. 

Közel két éve kísérletezik a PhoneCoat csapata egy olyan folyadékkal, amelynek pár cseppje pár perc alatt leheletvékony védőréteggé áll össze az okoseszközök felszínén. Korábban már terveztek egy 360 fokos, karcolásoktól védő fóliát, amivel a mobilok hátlapját és oldalát is be lehetett burkolni. De mivel ezt elég körülményes volt buborékmentesen felhelyezni, és már képtelenek voltak az újabb és újabb telefontípusokat követni, ezért egy sokkal egyszerűbben használható, univerziális megoldásban kezdtek el gondolkodni.  

Így született meg a PhoneCoat nevű, nanotechnológiás fejlesztésen alapuló folyadék ötlete, amely mindössze 0,1 mm vékony, láthatatlan filmréteggé szilárdul meg a telefon és a tablet kijelzőjén, de használható az órák számlapján és a szemüveg lencséjén is. A francia cég szerint ez a gél, a piacon kapható hasonló képernyővédő folyadékoknál jóval hosszabb ideig képes újszerű állapotban megőrizni a csatlakoztatott eszközöket, miközben láthatatlan második bőrként az olyan nehezen óvható helyeket is védi, mint pl. a hangszórók és a kamera körüli területek. 

Ennek bizonyítására pedig olyan adatokkal szórták meg nemrég indult Kickstarter-kampányoldalukat, mint pl., hogy termékük az ásványok karcolási keménységének jellemzésére használt 10 fokozatú Mohs-féle keménységi skálán 9 pontot kapott – vagyis ha hinni lehet ennek, akkor ez azt jelenti, hogy csak a gyémánt strapabíróbb nála. A folyadékkal ecsetelés után ugyanis a mobil kijelzője nemcsak, hogy nem sérül meg mondjuk egy kulcscsomótól a táskában, de egy teszt alkalmával már az is kiderült, hogy a tapétavágó sniccer pengéjének is képes volt ellenállni.   

Ezen felül vízálló, antibakteriális, sör- és kakaóbiztos felületet biztosít, és mivel a cseppeket egy kis törlőkendővel kell szétteríteni a készülék elő- és hátlapján, így azok megszilárdulva stabilan zárnak az éleknél és a sarkoknál is. A 2,5 milliliteres apró műanyag szemcseppes flakont egyelőre még tíz eurós áron lehet előrendelni, ami pont egyszeri használatra elég (egy adag egy telefonhoz, a tablethez már két adagra van szükség), de hogy ez a réteg pontosan mennyi idő alatt kopik le, vagy, hogy milyen gyakran kell ezt az ecsetelést megismételni, arról még semmit nem tudni. 

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.