Be is panírozhatjuk a mobilunkat, ha ezt a gélt használjuk

Legalábbis egy újabb lelkes, mobilkiegészítőket tervező párizsi cég szerint egy speciális folyadéknak köszönhetően ma már akár lisztben, tojásban is megforgathatjuk mobilunkat, érzés szerint locsolhatjuk kávéval vagy kakakóval, miközben olyan remekül tűri a karcolásokat, hogy még a pengés tesztnek is képes ellenállni. 

Közel két éve kísérletezik a PhoneCoat csapata egy olyan folyadékkal, amelynek pár cseppje pár perc alatt leheletvékony védőréteggé áll össze az okoseszközök felszínén. Korábban már terveztek egy 360 fokos, karcolásoktól védő fóliát, amivel a mobilok hátlapját és oldalát is be lehetett burkolni. De mivel ezt elég körülményes volt buborékmentesen felhelyezni, és már képtelenek voltak az újabb és újabb telefontípusokat követni, ezért egy sokkal egyszerűbben használható, univerziális megoldásban kezdtek el gondolkodni.  

Így született meg a PhoneCoat nevű, nanotechnológiás fejlesztésen alapuló folyadék ötlete, amely mindössze 0,1 mm vékony, láthatatlan filmréteggé szilárdul meg a telefon és a tablet kijelzőjén, de használható az órák számlapján és a szemüveg lencséjén is. A francia cég szerint ez a gél, a piacon kapható hasonló képernyővédő folyadékoknál jóval hosszabb ideig képes újszerű állapotban megőrizni a csatlakoztatott eszközöket, miközben láthatatlan második bőrként az olyan nehezen óvható helyeket is védi, mint pl. a hangszórók és a kamera körüli területek. 

Ennek bizonyítására pedig olyan adatokkal szórták meg nemrég indult Kickstarter-kampányoldalukat, mint pl., hogy termékük az ásványok karcolási keménységének jellemzésére használt 10 fokozatú Mohs-féle keménységi skálán 9 pontot kapott – vagyis ha hinni lehet ennek, akkor ez azt jelenti, hogy csak a gyémánt strapabíróbb nála. A folyadékkal ecsetelés után ugyanis a mobil kijelzője nemcsak, hogy nem sérül meg mondjuk egy kulcscsomótól a táskában, de egy teszt alkalmával már az is kiderült, hogy a tapétavágó sniccer pengéjének is képes volt ellenállni.   

Ezen felül vízálló, antibakteriális, sör- és kakaóbiztos felületet biztosít, és mivel a cseppeket egy kis törlőkendővel kell szétteríteni a készülék elő- és hátlapján, így azok megszilárdulva stabilan zárnak az éleknél és a sarkoknál is. A 2,5 milliliteres apró műanyag szemcseppes flakont egyelőre még tíz eurós áron lehet előrendelni, ami pont egyszeri használatra elég (egy adag egy telefonhoz, a tablethez már két adagra van szükség), de hogy ez a réteg pontosan mennyi idő alatt kopik le, vagy, hogy milyen gyakran kell ezt az ecsetelést megismételni, arról még semmit nem tudni. 

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!