Ezzel az okoseszközzel csak akkor süt a hasadra a nap, ha te is akarod!

A wifin keresztül mozgatható redőnyök és a telefonos alkalmazásban egy koppintásra besötétedő ablakfóliák után nagyon úgy néz ki, hogy még mindig lehet újat lerakni az ébredésbarát technológia asztalára. A hangvezérelhető függönyhúzogató tili-toli például bármilyen, karnison lógó textilt képes felokosítani.

Egész pontosan a SwitchBot Curtain nevet adták annak a motorizált eszköznek, amely távvezérlésre húzogatja szobánkban a függönyt be és ki, még pedig olyan sebességgel, és abban az időben, amikor mi akarjuk. A függöny egyik ráncában elférő, alig 20 dekás műanyag doboz egyetlen pillanat alatt rögzíthető bármilyen típusú karnisra, majd telepítés akár hangparanccsal is működtethető – az eszköz ugyanis kompatibilis a Google Home, az Amazon Alexa, és az Apple Sirijével illetve HomePodjával is.

Persze, ha valaki semmilyen virtuális okosasszisztenciával nem él együtt, akkor is használhatja ezt a kis kütyüt egy alkalmazáson keresztül vagy egy apró távirányító segítségével. Az előbbiben a felhasználók például pontosan beidőzíthetik, hogy mikor nyíljanak és záródjanak függönyeik; így ha az a vágyuk, hogy napfelkeltével és napnyugtával tegyék azt az ablak drapériái, akkor annak megfelő utasítást adhatnak neki az alkalmazásban. A bluetooth-szos tili-toliba ugyanis a gyorsulásmérő szenzor mellé fényérzékelőt is építettek, vagyis ahogy kinn szürkülni kezd, úgy kezdi automatikusan besötétíti a szobát.

Ha pedig valakinek csak a melóhelyén jut eszébe, hogy reggel elfelejtette behúzni a sötétítőt - amivel a nagy kánikulában klimatizál - , akkor pl. a telefonján keresztül távolról is megteheti azt. De pl. a betörők elriasztására is beidőzíthetnek ilyen szövetmozgásokat azokon a napokon, amikor senki nincs a lakásban, és persze egy kivételes szerda délutáni szunyókálásnál is bárki magára húzhatja függönyeit a távirányító egyetlen gombnyomására. A karbantartással sem kell sokat vesződni, az eszköz akkumulátora használattól függően 8-12 hónapot bír ki egyetlen feltöltéssel.

Az ember természetes alvási ciklusát is követni tudó szerkezetet most a Kickstarteren futtatta meg az elektronikai mérnőkökből és tervezőkből álló hongkongi csapat 69 dollárért (19 500 forintért), akik egyébként a klasszikus villanykapcsolót, a szobai hőmérőt és az összes, infravörös fénnyel működő háztartási beredendezést felokosító találmányukat is egy-egy ilyen kampány után tudták piacra vezetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!