Ezzel a vezeték nélküli fülessel akár egy fát is ültethetsz

Ha valaki legalább annyira szereti a Földet, mint a zenét, akkor az most a kettőt kombinálva akár tehet is érte. Legalábbis a Marley-ház egy újabb zöld, vezetéknélküli fülest tervezett, amellyel ezúttal még jótékonykodni is lehet.

Néhány hete dobta piacra legújabb vezeték nélküli fülesét az egyébként is környezetbarát fókuszú House of Marley, vagyis Bob Marley fiának a cége. A céget Rohan Marley alapította 2010-ben, aki apja természetszeretetét azóta is különböző audiokellékek, fejhallgatók és hangfalak formájában igyekszik megőrizni és formába önteni. Ezeket ugyanis nemcsak jó minőségük, de környezetbarát alapanyagaik miatt is sokan keresik. A gyártás során igyekeznek betartani az etikai és környezetvédelmi szabályokat, és közben persze fogyasztóik kívánságaira is gondosan figyelnek. Ezúttal például egy bluetooth-szos Uprise nevű, vezeték nélküli fülhallgatót terveztek, amely kizárólag újrahasznosított, természetes anyagból készült, amolyan "vállalható alternatívájaként a fülesekre is jellemző műanyagtengernek" - idézi cikkében a cég alapítóját a Digital Trends.

Az Uprise farost szálakból és újrahasznosított polipropilén kompozitból készült, a két fülpárnát összekötő vezetékét pedig szintén újrahasznosított orvosi szilikonnal burkolták be. Klasszikus, háromgombos kezelőfelületét mikrofonnal látták el, vagyis ugyanúgy lehet vele hívásokat fogadni, mint bármely más hasonló fülesen. De közben gondoltak a futókra is, ezért kialakításakor figyeltek arra, hogy edzés közben az egymás után guruló izzadtságcseppek próbáját is állja. Az akkumulátora nyolc órás lejátszási időt bír, ha pedig lemerült, egy micro USB-kábellel tölthető újra. Jár hozzá egy szintén újrahasznosított anyagból készült kis tasak, amelyet így együtt 80 dollárért lehet megszerezni.

A Marley-ház egyébként nemrég összeállt a One Tree Planted civil szervezettel is, amely ha tehetné, az egész világot erdőkkel ültetné tele. De mivel nem teheti, ezért azon dolgozik, hogy minél több fát megmentsen a kivágástól, és minél több céget meggyőzzön arról, hogy termékei eladásából néhány százalékot erdőtelepítésre áldozzon. Marley-ék szó nélkül csatlakoztak a kezdeményezéshez: minden egyes eladott fülesük után egy-egy dollárt a zöld szervezetnek utalnak, az összegyűlt pénzből pedig Kaliforniában, Kanadában és Indonéziában terveznek dús lomkoronájú fákat ültetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.