Ezzel a vezeték nélküli fülessel akár egy fát is ültethetsz

Ha valaki legalább annyira szereti a Földet, mint a zenét, akkor az most a kettőt kombinálva akár tehet is érte. Legalábbis a Marley-ház egy újabb zöld, vezetéknélküli fülest tervezett, amellyel ezúttal még jótékonykodni is lehet.

Néhány hete dobta piacra legújabb vezeték nélküli fülesét az egyébként is környezetbarát fókuszú House of Marley, vagyis Bob Marley fiának a cége. A céget Rohan Marley alapította 2010-ben, aki apja természetszeretetét azóta is különböző audiokellékek, fejhallgatók és hangfalak formájában igyekszik megőrizni és formába önteni. Ezeket ugyanis nemcsak jó minőségük, de környezetbarát alapanyagaik miatt is sokan keresik. A gyártás során igyekeznek betartani az etikai és környezetvédelmi szabályokat, és közben persze fogyasztóik kívánságaira is gondosan figyelnek. Ezúttal például egy bluetooth-szos Uprise nevű, vezeték nélküli fülhallgatót terveztek, amely kizárólag újrahasznosított, természetes anyagból készült, amolyan "vállalható alternatívájaként a fülesekre is jellemző műanyagtengernek" - idézi cikkében a cég alapítóját a Digital Trends.

Az Uprise farost szálakból és újrahasznosított polipropilén kompozitból készült, a két fülpárnát összekötő vezetékét pedig szintén újrahasznosított orvosi szilikonnal burkolták be. Klasszikus, háromgombos kezelőfelületét mikrofonnal látták el, vagyis ugyanúgy lehet vele hívásokat fogadni, mint bármely más hasonló fülesen. De közben gondoltak a futókra is, ezért kialakításakor figyeltek arra, hogy edzés közben az egymás után guruló izzadtságcseppek próbáját is állja. Az akkumulátora nyolc órás lejátszási időt bír, ha pedig lemerült, egy micro USB-kábellel tölthető újra. Jár hozzá egy szintén újrahasznosított anyagból készült kis tasak, amelyet így együtt 80 dollárért lehet megszerezni.

A Marley-ház egyébként nemrég összeállt a One Tree Planted civil szervezettel is, amely ha tehetné, az egész világot erdőkkel ültetné tele. De mivel nem teheti, ezért azon dolgozik, hogy minél több fát megmentsen a kivágástól, és minél több céget meggyőzzön arról, hogy termékei eladásából néhány százalékot erdőtelepítésre áldozzon. Marley-ék szó nélkül csatlakoztak a kezdeményezéshez: minden egyes eladott fülesük után egy-egy dollárt a zöld szervezetnek utalnak, az összegyűlt pénzből pedig Kaliforniában, Kanadában és Indonéziában terveznek dús lomkoronájú fákat ültetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.