Ezt a kormányra erősíthető kütyüt a zöld bringások fogják szeretni

Az újgenerációs, kormányra ültetett miniasszisztens új funkciókkal tér vissza, így a mobilos applikációra csatlakoztatva most már számos adatot is kiír kerek szerkentyűjének kijelzőjére. Ráadásul a nap végén azt is megmutatja, hogy mennyivel kisebb CO2-lábnyomot hagytunk a Földön, mintha ugyanazt az utat négy- vagy több keréken tettük volna meg. 

A SmartHalo ötletét még 2015-ben egy tucatnyi lelkes bringás álmodta meg, és akkoriban ezt az álmukat egy Kickstarter-kampány keretében valóra is tudták váltani. Így aztán néhány éve már kapható az az intelligens kerékpár kiegészítő, ami mobilra csatlakoztatva egyben kínál navigációt, automata világítást, riasztót és fitneszfunkciót. A srácok mögöttes célja azonban továbbra sem változott, szabadidejükben még mindig azzal foglalkoznak, hogyan tudják ezt az eszközt még több funkcióval felszerelni, és használóik segítségével a környezeti ártalmaktól is megvédeni az egyre sérülékenyebb bolygónkat. 

Így aztán megszületett a kormányra rögzíthető eszköz második generációja, amely már egy OLED-kijelzőt is kapott, és amely már egy csomó adatot is képes megjeleníteni, köztük a sebességet, az időt, a megtett utat és az elégetett kalóriaszámot. Ezek közül az ujjunk érintésével jobbra vagy balra tologatva választhatjuk ki, hogy melyik adatot szeretnénk látni.

 

 

És bár az időjárásról, a WhatsApp, a Messenger vagy a munkahelyi Facebook-ként emlegetett Slac alkalmazás értesítéseiről is küld egy jelzést, sőt, a telefonhívást is kijelzi névvel együtt – mindezt csak villogva teszi, hogy ne vonja el a kerékpáros figyelmét a közlekedéstől. De építettek bele egy jutalmazó funkciót is, amely a nap végén azzal a jó érzéssel tölti el a bringázót, hogy a hozzá kötött mobilos applikációban megnézheti, a tekerésével aznap mekkora széndioxid-adagtól óvta meg bolygónk levegőjét.

Összességében a navigáció kérdését ebben a verzióban sem bonyolították tovább, azonban a színes fénygyűrű már méterre pontosan kijelzi, hogy az applikációba betáplált célállomás milyen messze van még, vagy, hogy mikor, merre kell kanyarodni. A célba érkezést pedig a kijelző apró fényeinek teljes, zöld körben villogással jelzi.

 

Az új SmartHalo azonban már egy nagyobb teljesítményű LED-lámpát kapott, amely szürkületben és induláskor automatikusan bekapcsol, és ugyanígy ki is alszik a fénye, amint megáll alatta a bringa. Aztán tovább fejlesztették benne a lopásgátló zárrendszert és a riasztót is, amely egyből érzékeli, ha valaki babrál a kormánnyal, és ilyenkor 110 decibeles hangerővel kezd szirénázni. Az eszköz akkumulátora egyébként három hétig bírja egyetlen feltöltéssel, ha naponta egy-egy órát használjuk tekerés közben; az USB-n keresztüli töltéséhez pedig egy HaloKey névre keresztelt kulcsot csomagolnak mellé, amivel ezt a kis kerek szerkezetet levehetjük a bicikliről.

A SmartHalo legelső szériájából az Apple segítségével több mint 70 országban 25 000 darabot adtak el a srácok, és ahogy a most futó közösségi finanszírozós kampányoldalukat nézzük, szinte biztosak lehetünk abban is, hogy év végére már nem 134 kanadai dollárért (28 ezer forint) fogjuk tőlük megrendelni ezt a felokosított, kormányra ültetett miniasszisztenst.

 A sorozatot a Telenor támogatja. 

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.