Ez az okosfejpánt egy nagyon kíméletlen edző

Amit persze egyáltalán nem fog bánni az, aki szereti, ha valaki folyamatosan a következő szériával vagy plusz egy futókörrel noszogatja. Mert ez a fejen hordott textildarab számon kéri az összes fekvőtámaszt, figyelmeztet az elfelejtett hasprésekre, és egy pillanatra sem engedi, hogy az elvárt szint alá csökkenjen a pulzusszámunk. Jaj annak, aki egyszer kipattintott testképet programozott az applikációjába.

A Smartify blog talált rá a Moov HR fejpántjára, amelyet kifejezetten a magas intenzitású intervallumos edzésekhez (HIIT) fejlesztettek. Utóbbi lényege, hogy a pulzus számot felhúzza a zsírégető tartományba a rövid ideig, de gyorsan és keményen végzett gyakorlatok ismétlésével, amelyek közé jellemzően félperces pihenőket szokás iktatni. És pont ezért került fókuszba a fejpántban is a szívritmus-követő funkció, amelyet egy apró szenzoros chip formájában a pánt oldalára, a halánték tájékára szereltek, ahol a legvékonyabb a bőr.

Moov HR
Moov HR

„Az itt elhelyezett érzékelő tényleg valós idejű és jóval pontosabb adatokat ad, mint a legtöbb fitnesz-karkötő, és egyből jelez, ha intenzívebben kell dolgozni. A csuklóra helyezett szívmonitorozó okoscuccok többsége ugyanis nem képes a pulzusszám váltakozását lekövetni” – ezt már a hordható okoseszközöket rendszeresen tesztelő brit Coach magazin írta, amely az egyébként 60 dollárért kapható pánt egyetlen hátrányaként a korlátozott számú, előre meghatározott menetrendű köredzéseket említette.

Moov HR
Moov HR

A mellé fejlesztett alkalmazásba ugyanis a tervezői komplett edzésterveket programoztak. Vagyis a mobilon keresztül érkezik a hangos és szigorú utasítás, hogy mikor kell sokkal jobban megpörgetni egy gyakorlatot. De jó edző módjára, ugyanilyen gondosan bátorít és dicsér, ha épp jó tempót nyomunk.

Az app ráadásul a guggolástól kezdve a négyütemű fekvőtámaszig minden feladatnál elmagyarázza, hogy mit, miért, mennyi ideig és hogyan kell végezni, miközben színezett pulzus-zónákon keresztül jelzi, hogy a megfelelő tartományban dolgozunk-e. És mivel az okosfejpánt az edzés minden pillanatát monitorozza, annak végére lesz egy rakás adatunk, amit aztán grafikonok formájában láthatunk, és örülhetünk a hétről hétre egyre jobb eredményeinknek.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.