Ez a telefontok többfunkciós búvárkomputerré alakítja a mobilokat

A merülésekhez használt különböző kiegészítő eszközöket egyetlen darabba sűrítő Diveroid mobiltok gyakorlatilag egy mini számítógépként viselkedik, amelyet víz alatti kamerával, iránytűvel és merülési naplóval szereltek fel, és amelyet tényleg csak a dokumentálható búvárkodás megfizethető élményére raktak össze. 

A víz alatti merülésekhez csatlakoztatott eszközöket tervező Diveroid csapata néhány hete költöztette fel a Kickstarterre legújabb modelljét, a mobilokat kompakt búvárfelszereléssé átalakító telefontokját, amelyre a csapat által kért összeg harmincötszöröse is összegyűlt már. 

  

"Biztos voltam abban, hogy egy okostelefon is képes helyettesíteni egy kompakt búvárkomputert, valójában ez inspirálta a Diveroid létrejöttét. Ez az első olyan moduláris, merüléshez használható miniszámítógép, amely a mobiltelefonok burkolatához csatlakoztatható" - ezt Jungil Kim, az Artisan&Ocean alapítója mondta, miközben hozzátette, a készülékben olyan szabadalmaztatott, beépített funkciógombok találhatók, amelynek köszönhetően a tokban bármilyen telefon vezérelhető.

A készülékhez tartozó applikáción keresztül a merülésben eltöltött idő, a merülés sebessége és a méterben kifejezett mélység látható, egy bizonyos mélység elérésekor vagy a túlzottan gyors emelkedéskor pedig beállítható, hogy vörös fénnyel és rezgéssel riasszon a telefon. A speciális tokon keresztül a telefon típusától függően a kamera ultra széles látószöge, a zoom, a szelfi funkció és a 4K-s videóminőség is elérhető, illetve tetszés szerint váltogatható. Az így készített fotók és videók pedig automatikusan hozzárendelhetők a digitális merülési napló minden pillanatához, amelynek köszönhetően gyakorlatilag egyetlen összeálló kisfilmként nézhető vissza minden egyes búvárélmény. 

  

A speciális mobiltok az elmúlt években az okostelefonokhoz és okosórákhoz használt és karcállósága miatt csak szuperüvegként emlegetett Gorilla Glassból, illetve a törhetetlenségét és tartósságát garantáló üvegszálas polikarbonátból készült. A telefontartót egy beépített hőelvezetővel is ellátták, amely az üveg párásodását segít megelőzni. Az eszköz hatvan méterig vízálló, és a fejlesztők becslései szerint nagyjából ötszáz merüléshez használható a beépített akkumulátora.

A víz alatti okosmobiltokot még pont egy hétig 213 dollárért kínálják, és bár a közösségi finanszírozós kampány után magasabb összegért tervezik piacra vezetni, a Diveroid csapata szerint egy jó darabig ez lesz a legolcsóbban elérhető, legtöbb funkciót tartalmazó merülési kiegészítője a hobbibúvároknak. 

A sorozatot a Telenor támogatja. 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!