Eljön az idő, mikor az ujjunkkal fogunk telefonálni

Legalábbis ezt ígéri egy dél-koreai startup fejlesztő csapata, akik szerint a jövőben az ujjbegyünk fülünkhöz tartása is elég lesz a hívás fogadásához. Mindössze egy bluetooth-kapcsolattal felszerelt óraszíj kell hozzá, amely a csuklónkról az ujjbegyünkre vezeti a hangjeleket. Újabb okoskarperec a Telenor Kreatívval közös Next rovatában.

Hordhatjuk okosóra-kijelzővel, hagyományos órával kiegészítve, vagy csak önmagában karkötőként, a lényeg ezúttal tényleg az óraszíjon van. Az Innomdle Lab tervezői szerint ezt a karperecet azok fogják igazán értékelni, akik gyakran elhagyják a telefonjaikat vagy rendszeresen bringával közlekednek. Ezzel a megoldással ugyanis akár egész nap a táska mélyén vagy a nadrágzsebben tarthatjuk mobilunkat, a hívás fogadásához elég egy gombot megnyomni a rezgő karkötőn, majd mutatóujjunkat a fülünkhöz nyomni. 

A mikrofonnal felszerelt, Sgnl névre keresztelt karperecnek mobilunk bluetooth-szal továbbítja a hangjeleket a csuklónkról a fülünkhöz tartott ujjbegyünkig, a hangokat pedig a rezgésekből átalakítva, és a fülünkben felerősítve adja vissza még a legzajosabb környezetben is. A speciális hangátvivő rendszernek köszönhetően az ujjunk ugyanis nemcsak a hangot közvetíti, de kiszűri a háttérzajt, és még csak azon sem kell aggódnunk, hogy rajtunk kívül más is hallja a vonal túloldalán beszélőt - írja a Wearable.com, amelynek szerzői a legfrissebb technológiai csodákat összegyűjtő CES kiállítóterének közepén tesztelték az óraszíjat.

A 24 milliméter széles, vízálló karperecbe hangerő szabályozót és gyorsulásmérőt is beépítettek, hogy a mellé lefejlesztett mobil alkalmazással egy teljesen átlagos órát is képes legyen hibrid okosórává alakítani. Méri a fitneszfunkciókat, menedzseli a naptárt, és emlékeztet a fontosabb hívásokra.

Hogy mekkora az igény a mutatóujjas telefonálásra, és hogy mennyire népszerűek a mamutvállalatok startupokat támogató programjai, azt jól mutatja az Sgnl Kickstarter kampánya is. A Samsung 2014-es akcelerátor programjában egy csapattá összeállt dél-koreai srácok a kampány vége előtt három héttel a tervezett 50 ezer helyett 769 ezer dollárt kalapoztak össze, terveik szerint pedig tavasztól piacra is dobják első közös fejlesztésüket.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus