Eljön az idő, mikor az ujjunkkal fogunk telefonálni

Legalábbis ezt ígéri egy dél-koreai startup fejlesztő csapata, akik szerint a jövőben az ujjbegyünk fülünkhöz tartása is elég lesz a hívás fogadásához. Mindössze egy bluetooth-kapcsolattal felszerelt óraszíj kell hozzá, amely a csuklónkról az ujjbegyünkre vezeti a hangjeleket. Újabb okoskarperec a Telenor Kreatívval közös Next rovatában.

Hordhatjuk okosóra-kijelzővel, hagyományos órával kiegészítve, vagy csak önmagában karkötőként, a lényeg ezúttal tényleg az óraszíjon van. Az Innomdle Lab tervezői szerint ezt a karperecet azok fogják igazán értékelni, akik gyakran elhagyják a telefonjaikat vagy rendszeresen bringával közlekednek. Ezzel a megoldással ugyanis akár egész nap a táska mélyén vagy a nadrágzsebben tarthatjuk mobilunkat, a hívás fogadásához elég egy gombot megnyomni a rezgő karkötőn, majd mutatóujjunkat a fülünkhöz nyomni. 

A mikrofonnal felszerelt, Sgnl névre keresztelt karperecnek mobilunk bluetooth-szal továbbítja a hangjeleket a csuklónkról a fülünkhöz tartott ujjbegyünkig, a hangokat pedig a rezgésekből átalakítva, és a fülünkben felerősítve adja vissza még a legzajosabb környezetben is. A speciális hangátvivő rendszernek köszönhetően az ujjunk ugyanis nemcsak a hangot közvetíti, de kiszűri a háttérzajt, és még csak azon sem kell aggódnunk, hogy rajtunk kívül más is hallja a vonal túloldalán beszélőt - írja a Wearable.com, amelynek szerzői a legfrissebb technológiai csodákat összegyűjtő CES kiállítóterének közepén tesztelték az óraszíjat.

A 24 milliméter széles, vízálló karperecbe hangerő szabályozót és gyorsulásmérőt is beépítettek, hogy a mellé lefejlesztett mobil alkalmazással egy teljesen átlagos órát is képes legyen hibrid okosórává alakítani. Méri a fitneszfunkciókat, menedzseli a naptárt, és emlékeztet a fontosabb hívásokra.

Hogy mekkora az igény a mutatóujjas telefonálásra, és hogy mennyire népszerűek a mamutvállalatok startupokat támogató programjai, azt jól mutatja az Sgnl Kickstarter kampánya is. A Samsung 2014-es akcelerátor programjában egy csapattá összeállt dél-koreai srácok a kampány vége előtt három héttel a tervezett 50 ezer helyett 769 ezer dollárt kalapoztak össze, terveik szerint pedig tavasztól piacra is dobják első közös fejlesztésüket.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.