Eljön az idő, mikor az ujjunkkal fogunk telefonálni

Legalábbis ezt ígéri egy dél-koreai startup fejlesztő csapata, akik szerint a jövőben az ujjbegyünk fülünkhöz tartása is elég lesz a hívás fogadásához. Mindössze egy bluetooth-kapcsolattal felszerelt óraszíj kell hozzá, amely a csuklónkról az ujjbegyünkre vezeti a hangjeleket. Újabb okoskarperec a Telenor Kreatívval közös Next rovatában.

Hordhatjuk okosóra-kijelzővel, hagyományos órával kiegészítve, vagy csak önmagában karkötőként, a lényeg ezúttal tényleg az óraszíjon van. Az Innomdle Lab tervezői szerint ezt a karperecet azok fogják igazán értékelni, akik gyakran elhagyják a telefonjaikat vagy rendszeresen bringával közlekednek. Ezzel a megoldással ugyanis akár egész nap a táska mélyén vagy a nadrágzsebben tarthatjuk mobilunkat, a hívás fogadásához elég egy gombot megnyomni a rezgő karkötőn, majd mutatóujjunkat a fülünkhöz nyomni. 

A mikrofonnal felszerelt, Sgnl névre keresztelt karperecnek mobilunk bluetooth-szal továbbítja a hangjeleket a csuklónkról a fülünkhöz tartott ujjbegyünkig, a hangokat pedig a rezgésekből átalakítva, és a fülünkben felerősítve adja vissza még a legzajosabb környezetben is. A speciális hangátvivő rendszernek köszönhetően az ujjunk ugyanis nemcsak a hangot közvetíti, de kiszűri a háttérzajt, és még csak azon sem kell aggódnunk, hogy rajtunk kívül más is hallja a vonal túloldalán beszélőt - írja a Wearable.com, amelynek szerzői a legfrissebb technológiai csodákat összegyűjtő CES kiállítóterének közepén tesztelték az óraszíjat.

A 24 milliméter széles, vízálló karperecbe hangerő szabályozót és gyorsulásmérőt is beépítettek, hogy a mellé lefejlesztett mobil alkalmazással egy teljesen átlagos órát is képes legyen hibrid okosórává alakítani. Méri a fitneszfunkciókat, menedzseli a naptárt, és emlékeztet a fontosabb hívásokra.

Hogy mekkora az igény a mutatóujjas telefonálásra, és hogy mennyire népszerűek a mamutvállalatok startupokat támogató programjai, azt jól mutatja az Sgnl Kickstarter kampánya is. A Samsung 2014-es akcelerátor programjában egy csapattá összeállt dél-koreai srácok a kampány vége előtt három héttel a tervezett 50 ezer helyett 769 ezer dollárt kalapoztak össze, terveik szerint pedig tavasztól piacra is dobják első közös fejlesztésüket.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.