Eljön az idő, mikor az ujjunkkal fogunk telefonálni

Legalábbis ezt ígéri egy dél-koreai startup fejlesztő csapata, akik szerint a jövőben az ujjbegyünk fülünkhöz tartása is elég lesz a hívás fogadásához. Mindössze egy bluetooth-kapcsolattal felszerelt óraszíj kell hozzá, amely a csuklónkról az ujjbegyünkre vezeti a hangjeleket. Újabb okoskarperec a Telenor Kreatívval közös Next rovatában.

Hordhatjuk okosóra-kijelzővel, hagyományos órával kiegészítve, vagy csak önmagában karkötőként, a lényeg ezúttal tényleg az óraszíjon van. Az Innomdle Lab tervezői szerint ezt a karperecet azok fogják igazán értékelni, akik gyakran elhagyják a telefonjaikat vagy rendszeresen bringával közlekednek. Ezzel a megoldással ugyanis akár egész nap a táska mélyén vagy a nadrágzsebben tarthatjuk mobilunkat, a hívás fogadásához elég egy gombot megnyomni a rezgő karkötőn, majd mutatóujjunkat a fülünkhöz nyomni. 

A mikrofonnal felszerelt, Sgnl névre keresztelt karperecnek mobilunk bluetooth-szal továbbítja a hangjeleket a csuklónkról a fülünkhöz tartott ujjbegyünkig, a hangokat pedig a rezgésekből átalakítva, és a fülünkben felerősítve adja vissza még a legzajosabb környezetben is. A speciális hangátvivő rendszernek köszönhetően az ujjunk ugyanis nemcsak a hangot közvetíti, de kiszűri a háttérzajt, és még csak azon sem kell aggódnunk, hogy rajtunk kívül más is hallja a vonal túloldalán beszélőt - írja a Wearable.com, amelynek szerzői a legfrissebb technológiai csodákat összegyűjtő CES kiállítóterének közepén tesztelték az óraszíjat.

A 24 milliméter széles, vízálló karperecbe hangerő szabályozót és gyorsulásmérőt is beépítettek, hogy a mellé lefejlesztett mobil alkalmazással egy teljesen átlagos órát is képes legyen hibrid okosórává alakítani. Méri a fitneszfunkciókat, menedzseli a naptárt, és emlékeztet a fontosabb hívásokra.

Hogy mekkora az igény a mutatóujjas telefonálásra, és hogy mennyire népszerűek a mamutvállalatok startupokat támogató programjai, azt jól mutatja az Sgnl Kickstarter kampánya is. A Samsung 2014-es akcelerátor programjában egy csapattá összeállt dél-koreai srácok a kampány vége előtt három héttel a tervezett 50 ezer helyett 769 ezer dollárt kalapoztak össze, terveik szerint pedig tavasztól piacra is dobják első közös fejlesztésüket.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.