Eljön az idő, mikor az ujjunkkal fogunk telefonálni

Legalábbis ezt ígéri egy dél-koreai startup fejlesztő csapata, akik szerint a jövőben az ujjbegyünk fülünkhöz tartása is elég lesz a hívás fogadásához. Mindössze egy bluetooth-kapcsolattal felszerelt óraszíj kell hozzá, amely a csuklónkról az ujjbegyünkre vezeti a hangjeleket. Újabb okoskarperec a Telenor Kreatívval közös Next rovatában.

Hordhatjuk okosóra-kijelzővel, hagyományos órával kiegészítve, vagy csak önmagában karkötőként, a lényeg ezúttal tényleg az óraszíjon van. Az Innomdle Lab tervezői szerint ezt a karperecet azok fogják igazán értékelni, akik gyakran elhagyják a telefonjaikat vagy rendszeresen bringával közlekednek. Ezzel a megoldással ugyanis akár egész nap a táska mélyén vagy a nadrágzsebben tarthatjuk mobilunkat, a hívás fogadásához elég egy gombot megnyomni a rezgő karkötőn, majd mutatóujjunkat a fülünkhöz nyomni. 

A mikrofonnal felszerelt, Sgnl névre keresztelt karperecnek mobilunk bluetooth-szal továbbítja a hangjeleket a csuklónkról a fülünkhöz tartott ujjbegyünkig, a hangokat pedig a rezgésekből átalakítva, és a fülünkben felerősítve adja vissza még a legzajosabb környezetben is. A speciális hangátvivő rendszernek köszönhetően az ujjunk ugyanis nemcsak a hangot közvetíti, de kiszűri a háttérzajt, és még csak azon sem kell aggódnunk, hogy rajtunk kívül más is hallja a vonal túloldalán beszélőt - írja a Wearable.com, amelynek szerzői a legfrissebb technológiai csodákat összegyűjtő CES kiállítóterének közepén tesztelték az óraszíjat.

A 24 milliméter széles, vízálló karperecbe hangerő szabályozót és gyorsulásmérőt is beépítettek, hogy a mellé lefejlesztett mobil alkalmazással egy teljesen átlagos órát is képes legyen hibrid okosórává alakítani. Méri a fitneszfunkciókat, menedzseli a naptárt, és emlékeztet a fontosabb hívásokra.

Hogy mekkora az igény a mutatóujjas telefonálásra, és hogy mennyire népszerűek a mamutvállalatok startupokat támogató programjai, azt jól mutatja az Sgnl Kickstarter kampánya is. A Samsung 2014-es akcelerátor programjában egy csapattá összeállt dél-koreai srácok a kampány vége előtt három héttel a tervezett 50 ezer helyett 769 ezer dollárt kalapoztak össze, terveik szerint pedig tavasztól piacra is dobják első közös fejlesztésüket.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.