Egy gyűrű, amely az egész világot hangszerré változtatja

Graffitizett fal, piaci standra halmozott gyümölcsök vagy egy könyv mintás borítóval – bármelyik is kerül kezünk ügyébe, ha több színből áll, egyetlen érintéssel muzsikálásra fogható. A zenegyűrűt felhúzva varázspálcaszerűen tudjuk a színeket zenévé transzformálni, amit aztán a telefonon hallgathatunk vissza.

Tavaly népszerű volt a testen hordható találmányok között, így itt a Kreatívon is lehetett olvasni a bokszer formájú, ujjra húzható billentyűzetről, amely a beépített mozgásérzékelői segítségével követi le, és alakítja betűkké ujjaink mozgását, gyakorlatilag bármilyen felületen. Ehhez pedig nagyon hasonlóan működnek a Sphero csapatának zenegyűrűi, amelyeket néhány napja az innovatív kütyük Las Vegas-i vásárán, a CES kiállítói között mutattak be – írja a Geeky Gadgets.

Fotó: Sphero.com
Fotó: Sphero.com

A Specdrums a legelső termékük, és tulajdonképpen tényleg csak azért hozták létre, hogy egy kicsit szórakoztatóbbá tehessük magunk körül a világot. Ha másként nem, hát azzal, hogy ujjaink érintésével minden színből valami dallamot csalogatunk elő. 

Az ujjaink végére erősíthető, a telefonnal Bluetooth-szal kommunikáló, műanyag gyűrűkben gyorsulás- és fényérzékelőket rejtettek el, a különböző színeket ezek segítségével ismerik fel, és a mellé fejlesztett applikáción keresztül szólaltatják meg.

Fotó: Sphero.com
Fotó: Sphero.com

"Csak érintsd meg a színeket, és zenélj! Mindegy, hogy az a ruhád, egy rajz, vagy az általunk tervezett színes játékszőnyeg, bármilyen leütött ritmushoz lehet harmóniát komponálni. Ez a zenegyűrű bárhol, bármikor az egész világot hangszerré változtatja" – olvasható a cég weboldalán, ahonnan egyébként már rendelni is lehet a gyűrűkből: 65 dollárért egyet, százért pedig kettőt, amelyekhez persze, a színes, összetekerhető billentyűzetszerű szövet is jár.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.