Ebbe a képkeretbe már emailben is küldhetünk fotót

A karácsonyi szeretetcunamira építő ajándékok között egyértelműen helye van annak az okosképkeretnek, amely a csak ünnepekkor látott unokákat az év bármely napján közelebb viheti a vidéken élő nagyszülőkhöz. Ebben a csatlakoztatott képkeretben ugyanis pont olyan gyorsan frissülnek a fotók, mint ahogyan nőnek a kiskorúak vagy szerezzük az emlékeinket. 

Az üzletek jó pár éve tele vannak a különböző méretű digitális képkeretekkel, amelyek funkciójukban még mindig csak annyiban különböznek az évszázadok óta használt társaiktól, hogy egyszerre több száz fotót képesek tárolni. Azonban sokan még mindig pont ezt a képessségét nem használják ki. Mert bár a keret automatikusan rotálja fotóit, a legtöbben vagy körülményesnek tartják, vagy egész egyszerűen elfelejtik feltölteni legfrissebb, képek formájában őrzött emlékeiket. Erre a problémára épített a Skylight fejlesztő csapata is, amely egy elektonikus postaládával szerelte fel a kütyüt, hogy bárki, bárhonnan küldhessen rá tartalmat - írja a Digital Trends.

A képkerethez ugyanis egy saját emailcím jár, amit a Skylight weboldalán generálhatunk és aktiválhatunk, hogy a jövőben ezen a címen keresztül fogadhassa majd az okoseszközökről érkező fotókat. A képkeret mailcímét bárki hozzáadhatja saját névjegylistájához, így aztán egyetlen mozdulattal küldhetővé válik bárhonnan, bármilyen képes tartalom. Minden más digitális képkerethez hasonlóan a fotók ebben is folyamatosan lapozgathatók, és a tíz colos, érintéssel vezérelhető kijelzőjén egyetlen mozdulattal kiválasztható a nyitókép. Ha azonban egy új email érkezik, annak képes tartalmát a kijelző szöveges értesítésére koppintva jeleníthetjük meg. A képkeret memóriájának kapacitása 4 GB, ami nagyjából 4000 fotó tárolására alkalmas, a régi fotók pedig a mobiltelefonos galériákhoz hasonló egyszerűséggel törölhetők róla.

Akksija nncs, elektromos árammal és wifi-kapcsolattal működik, a mailben ráküldött fotókat pedig kevesebb mint 60 másodpercen belül képes fogadni. A fejlesztői szerint az adatvédelmi problémák miatt sem kell aggódnia senkinek, a Skylight központi szervere ugyanis mindig csak az utoljára érkezett képet tárolja, és azt is csak addig, amíg le nem mentjük az okoskeretünkre. Utána automatikusan törlődik a szerverről.

A bostoni Harvard Egyetemen tanuló négy fiatal dizájnert és fejlesztőt egyébként a kontinensnyi távolságok terelték egy csapatba, amelyek családjaiktól, otthonaiktól elválasztották őket. Ezért akartak létrehozni egy olyan eszközt, amelyen keresztül élményeiket azonnal megoszthatják szeretteikkel, és amelyet akár a nappali könyvespolcán is azonnal nézegethetnek. "Ezzel a képkerettel a csatlakoztatott és a nem digitális világot szeretnénk összekapcsolni, amely képes egy kicsit egymáshoz közelebb vinni a távol élő családokat" - írják a családi fotóalbum jelentőségét újraíró Skylight fejlesztői, akik weboldalukról 159 dollárért kínálják okosképkeretüket.

A rovatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.