Ebbe a képkeretbe már emailben is küldhetünk fotót

A karácsonyi szeretetcunamira építő ajándékok között egyértelműen helye van annak az okosképkeretnek, amely a csak ünnepekkor látott unokákat az év bármely napján közelebb viheti a vidéken élő nagyszülőkhöz. Ebben a csatlakoztatott képkeretben ugyanis pont olyan gyorsan frissülnek a fotók, mint ahogyan nőnek a kiskorúak vagy szerezzük az emlékeinket. 

Az üzletek jó pár éve tele vannak a különböző méretű digitális képkeretekkel, amelyek funkciójukban még mindig csak annyiban különböznek az évszázadok óta használt társaiktól, hogy egyszerre több száz fotót képesek tárolni. Azonban sokan még mindig pont ezt a képessségét nem használják ki. Mert bár a keret automatikusan rotálja fotóit, a legtöbben vagy körülményesnek tartják, vagy egész egyszerűen elfelejtik feltölteni legfrissebb, képek formájában őrzött emlékeiket. Erre a problémára épített a Skylight fejlesztő csapata is, amely egy elektonikus postaládával szerelte fel a kütyüt, hogy bárki, bárhonnan küldhessen rá tartalmat - írja a Digital Trends.

A képkerethez ugyanis egy saját emailcím jár, amit a Skylight weboldalán generálhatunk és aktiválhatunk, hogy a jövőben ezen a címen keresztül fogadhassa majd az okoseszközökről érkező fotókat. A képkeret mailcímét bárki hozzáadhatja saját névjegylistájához, így aztán egyetlen mozdulattal küldhetővé válik bárhonnan, bármilyen képes tartalom. Minden más digitális képkerethez hasonlóan a fotók ebben is folyamatosan lapozgathatók, és a tíz colos, érintéssel vezérelhető kijelzőjén egyetlen mozdulattal kiválasztható a nyitókép. Ha azonban egy új email érkezik, annak képes tartalmát a kijelző szöveges értesítésére koppintva jeleníthetjük meg. A képkeret memóriájának kapacitása 4 GB, ami nagyjából 4000 fotó tárolására alkalmas, a régi fotók pedig a mobiltelefonos galériákhoz hasonló egyszerűséggel törölhetők róla.

Akksija nncs, elektromos árammal és wifi-kapcsolattal működik, a mailben ráküldött fotókat pedig kevesebb mint 60 másodpercen belül képes fogadni. A fejlesztői szerint az adatvédelmi problémák miatt sem kell aggódnia senkinek, a Skylight központi szervere ugyanis mindig csak az utoljára érkezett képet tárolja, és azt is csak addig, amíg le nem mentjük az okoskeretünkre. Utána automatikusan törlődik a szerverről.

A bostoni Harvard Egyetemen tanuló négy fiatal dizájnert és fejlesztőt egyébként a kontinensnyi távolságok terelték egy csapatba, amelyek családjaiktól, otthonaiktól elválasztották őket. Ezért akartak létrehozni egy olyan eszközt, amelyen keresztül élményeiket azonnal megoszthatják szeretteikkel, és amelyet akár a nappali könyvespolcán is azonnal nézegethetnek. "Ezzel a képkerettel a csatlakoztatott és a nem digitális világot szeretnénk összekapcsolni, amely képes egy kicsit egymáshoz közelebb vinni a távol élő családokat" - írják a családi fotóalbum jelentőségét újraíró Skylight fejlesztői, akik weboldalukról 159 dollárért kínálják okosképkeretüket.

A rovatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.