Ebbe a képkeretbe már emailben is küldhetünk fotót

A karácsonyi szeretetcunamira építő ajándékok között egyértelműen helye van annak az okosképkeretnek, amely a csak ünnepekkor látott unokákat az év bármely napján közelebb viheti a vidéken élő nagyszülőkhöz. Ebben a csatlakoztatott képkeretben ugyanis pont olyan gyorsan frissülnek a fotók, mint ahogyan nőnek a kiskorúak vagy szerezzük az emlékeinket. 

Az üzletek jó pár éve tele vannak a különböző méretű digitális képkeretekkel, amelyek funkciójukban még mindig csak annyiban különböznek az évszázadok óta használt társaiktól, hogy egyszerre több száz fotót képesek tárolni. Azonban sokan még mindig pont ezt a képessségét nem használják ki. Mert bár a keret automatikusan rotálja fotóit, a legtöbben vagy körülményesnek tartják, vagy egész egyszerűen elfelejtik feltölteni legfrissebb, képek formájában őrzött emlékeiket. Erre a problémára épített a Skylight fejlesztő csapata is, amely egy elektonikus postaládával szerelte fel a kütyüt, hogy bárki, bárhonnan küldhessen rá tartalmat - írja a Digital Trends.

A képkerethez ugyanis egy saját emailcím jár, amit a Skylight weboldalán generálhatunk és aktiválhatunk, hogy a jövőben ezen a címen keresztül fogadhassa majd az okoseszközökről érkező fotókat. A képkeret mailcímét bárki hozzáadhatja saját névjegylistájához, így aztán egyetlen mozdulattal küldhetővé válik bárhonnan, bármilyen képes tartalom. Minden más digitális képkerethez hasonlóan a fotók ebben is folyamatosan lapozgathatók, és a tíz colos, érintéssel vezérelhető kijelzőjén egyetlen mozdulattal kiválasztható a nyitókép. Ha azonban egy új email érkezik, annak képes tartalmát a kijelző szöveges értesítésére koppintva jeleníthetjük meg. A képkeret memóriájának kapacitása 4 GB, ami nagyjából 4000 fotó tárolására alkalmas, a régi fotók pedig a mobiltelefonos galériákhoz hasonló egyszerűséggel törölhetők róla.

Akksija nncs, elektromos árammal és wifi-kapcsolattal működik, a mailben ráküldött fotókat pedig kevesebb mint 60 másodpercen belül képes fogadni. A fejlesztői szerint az adatvédelmi problémák miatt sem kell aggódnia senkinek, a Skylight központi szervere ugyanis mindig csak az utoljára érkezett képet tárolja, és azt is csak addig, amíg le nem mentjük az okoskeretünkre. Utána automatikusan törlődik a szerverről.

A bostoni Harvard Egyetemen tanuló négy fiatal dizájnert és fejlesztőt egyébként a kontinensnyi távolságok terelték egy csapatba, amelyek családjaiktól, otthonaiktól elválasztották őket. Ezért akartak létrehozni egy olyan eszközt, amelyen keresztül élményeiket azonnal megoszthatják szeretteikkel, és amelyet akár a nappali könyvespolcán is azonnal nézegethetnek. "Ezzel a képkerettel a csatlakoztatott és a nem digitális világot szeretnénk összekapcsolni, amely képes egy kicsit egymáshoz közelebb vinni a távol élő családokat" - írják a családi fotóalbum jelentőségét újraíró Skylight fejlesztői, akik weboldalukról 159 dollárért kínálják okosképkeretüket.

A rovatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Meghosszabbított nevezési határidő: 2018.05.25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.