Az önkifejezés szabadságát hirdeti a világ első csatlakoztatott pólója

Még néhány hónapot kér, de aztán reményei szerint piacra vezetheti a világ első csatlakoztatott pólóját a wearTRBL csapata, amelyen bárki szavak nélkül is elmondhatja véleményét a világról.

A francia startup jó ideje dolgozik már egy olyan, textilre applikálható kijelzőn, amely Bluetooth segítségével a mobilról vezérelve képes különböző fotókat vagy a telefonra beírt szöveget megjeleníteni a pólón. És most úgy tűnik, nagyon közel állnak a megoldáshoz, amely mellé már egy telefonos alkalmazást is fejlesztettek. Ebbe húsz fotót lehet feltölteni, a póló kijelzőjének memóriája ugyanis egyszerre ennyit tud tárolni – írja a TechCrunch. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

We+ar chameleon #art #streetart #wearabletech #fashiontech #streetstyle

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 6., 2019, időpont: 8:50 (PST időzóna szerint)

A kijelző akkumulátora a tervezők számításai szerint nagyjából négy napot bír, de bármikor leszerelhető, és átsimítható egy másik ruhadarabra. És bár egyelőre több részletet nem is lehet tudni erről a textilre tervezett, fotók és feliratok rotálására is alkalmas miniképernyőről, a wearTRLB csapata erre építve egy olyan közösséget, fotó- és szlogentárat szeretne létrehozni, amelyből mindenki a hangulatától, személyiségétől és a világról alkotott véleményétől függően szabadon meríthet, és fejezheti ki mindezt kimondott szavak nélkül. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

I show my true self, I make every word count, I ride the future. Self expression just took on a new look.

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 20., 2019, időpont: 7:58 (PST időzóna szerint)

Az ötlet ugyanis még a Charlie Hebdo szerkesztőségét ért 2015-ös terrortámadás idején született meg, amikor sokan a Je suis Charlie felirattal fejezték ki szolidaritásukat a közösségi oldalakon használt profilképek lecserélésével, majd a szólás-, a véleményszabadság jelképévé vált jelmondat egyre több, kereskedelmi forgalomba került pólón, matricán és kitűzőn is megjelent.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.