Az önkifejezés szabadságát hirdeti a világ első csatlakoztatott pólója

Még néhány hónapot kér, de aztán reményei szerint piacra vezetheti a világ első csatlakoztatott pólóját a wearTRBL csapata, amelyen bárki szavak nélkül is elmondhatja véleményét a világról.

A francia startup jó ideje dolgozik már egy olyan, textilre applikálható kijelzőn, amely Bluetooth segítségével a mobilról vezérelve képes különböző fotókat vagy a telefonra beírt szöveget megjeleníteni a pólón. És most úgy tűnik, nagyon közel állnak a megoldáshoz, amely mellé már egy telefonos alkalmazást is fejlesztettek. Ebbe húsz fotót lehet feltölteni, a póló kijelzőjének memóriája ugyanis egyszerre ennyit tud tárolni – írja a TechCrunch. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

We+ar chameleon #art #streetart #wearabletech #fashiontech #streetstyle

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 6., 2019, időpont: 8:50 (PST időzóna szerint)

A kijelző akkumulátora a tervezők számításai szerint nagyjából négy napot bír, de bármikor leszerelhető, és átsimítható egy másik ruhadarabra. És bár egyelőre több részletet nem is lehet tudni erről a textilre tervezett, fotók és feliratok rotálására is alkalmas miniképernyőről, a wearTRLB csapata erre építve egy olyan közösséget, fotó- és szlogentárat szeretne létrehozni, amelyből mindenki a hangulatától, személyiségétől és a világról alkotott véleményétől függően szabadon meríthet, és fejezheti ki mindezt kimondott szavak nélkül. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

I show my true self, I make every word count, I ride the future. Self expression just took on a new look.

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 20., 2019, időpont: 7:58 (PST időzóna szerint)

Az ötlet ugyanis még a Charlie Hebdo szerkesztőségét ért 2015-ös terrortámadás idején született meg, amikor sokan a Je suis Charlie felirattal fejezték ki szolidaritásukat a közösségi oldalakon használt profilképek lecserélésével, majd a szólás-, a véleményszabadság jelképévé vált jelmondat egyre több, kereskedelmi forgalomba került pólón, matricán és kitűzőn is megjelent.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus