Az okosfülessel még búvárkodni is lehet

Persze mindez csak kis túlzással igaz, mert három méternél mélyebbre nem érdemes merülni vele. Az viszont tény, hogy a Tayogo csontvezetéses fejhallgatójába szinte mindent belepakoltak, ami egy alapfelszereltségű fitneszkarkötőtől és egy headsettől elvárható. Egy igazi okosfüles a Kreatív Telenorral közös Next rovatában.

A Tayogo Force Conduction készülékébe MP3-lejátszót és nyolcgigás tárhelyet építettek, amellyel a víz alatt ugyanúgy hallgathatjuk a saját magunk által összerakott albumainkat, mint ahogy rátekerhetünk egy rádióadóra is - írja oldalán a legújabb okoskütyüket szemléző Cool Wearable. És bár a vízálló fülhallgató a csontvezetéses technológiával együtt még viszonylag újdonságnak számít, három éve már megjelentek az első ilyen, kifejezetten úszáshoz fejlesztett darabok.  

A technológia lényege, hogy a fejhallgató a hangokat nem a középfülbe továbbítja, hanem a fül felett található csont apró ütésszerű rezgéseivel a belső fül csigájához közvetíti. Ezen az elven alapul a Tayogo eszköze is, amit mivel nem a fülünkbe dugunk, hanem a halántékunkra teszünk, a bringázás és futás közbeni zenehallgatáskor még a forgalom zaját is biztonságosan hallhatjuk. A csontvezetéses technológiát egyébként az egészségügy ma már külső implantátumok formájában használja hallóideg-bénulás vagy egyoldali hallásveszteség kezelésére.
 
A fejhallgatóba épített nyolc gigabájtnyi tárhellyel felszerelt MP3 lejátszóján keresztül a mellé fejlesztett applikáció segítségével kezelhetjük a zenelistánkat, hallgathatunk rádiót, de a medence partján ücsörögve a bluetooth-on keresztül bármilyen online zenealkalmazásra is átkapcsolhatunk. Az appnak és a beépített mozgásérzékelő szenzoroknak köszönhetően a fitneszkarperecekhez hasonlóan méri az úszás vagy futás közben megtett távolságot, utóbbinál külön a lépésszámot és az elégetett kalóriát. 
 

Mindemellett megvan az a tulajdonsága, hogy fogadja a bejövő hívásokat, így aztán a telefontól számított harminc méteres távolságon belül egyetlen gomb megnyomásával akár vízfelszíni tempózás közben is telefonálhatunk. Ha pedig fülesünk az öt órásra kalkulált üzemidő után lemerült, az USB-porton keresztül akár laptopról is feltölthetjük. A Tayogo csapata a 75 dollárért elérhető, puha, bőrbarát szilikonból készült fejhallgató első darabjait júliustól szállítja tesztelésre a megrendelőknek.
 
A sorozatot a Telenor támogatja.
 
(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.