Az okosfülessel még búvárkodni is lehet

Persze mindez csak kis túlzással igaz, mert három méternél mélyebbre nem érdemes merülni vele. Az viszont tény, hogy a Tayogo csontvezetéses fejhallgatójába szinte mindent belepakoltak, ami egy alapfelszereltségű fitneszkarkötőtől és egy headsettől elvárható. Egy igazi okosfüles a Kreatív Telenorral közös Next rovatában.

A Tayogo Force Conduction készülékébe MP3-lejátszót és nyolcgigás tárhelyet építettek, amellyel a víz alatt ugyanúgy hallgathatjuk a saját magunk által összerakott albumainkat, mint ahogy rátekerhetünk egy rádióadóra is - írja oldalán a legújabb okoskütyüket szemléző Cool Wearable. És bár a vízálló fülhallgató a csontvezetéses technológiával együtt még viszonylag újdonságnak számít, három éve már megjelentek az első ilyen, kifejezetten úszáshoz fejlesztett darabok.  

A technológia lényege, hogy a fejhallgató a hangokat nem a középfülbe továbbítja, hanem a fül felett található csont apró ütésszerű rezgéseivel a belső fül csigájához közvetíti. Ezen az elven alapul a Tayogo eszköze is, amit mivel nem a fülünkbe dugunk, hanem a halántékunkra teszünk, a bringázás és futás közbeni zenehallgatáskor még a forgalom zaját is biztonságosan hallhatjuk. A csontvezetéses technológiát egyébként az egészségügy ma már külső implantátumok formájában használja hallóideg-bénulás vagy egyoldali hallásveszteség kezelésére.
 
A fejhallgatóba épített nyolc gigabájtnyi tárhellyel felszerelt MP3 lejátszóján keresztül a mellé fejlesztett applikáció segítségével kezelhetjük a zenelistánkat, hallgathatunk rádiót, de a medence partján ücsörögve a bluetooth-on keresztül bármilyen online zenealkalmazásra is átkapcsolhatunk. Az appnak és a beépített mozgásérzékelő szenzoroknak köszönhetően a fitneszkarperecekhez hasonlóan méri az úszás vagy futás közben megtett távolságot, utóbbinál külön a lépésszámot és az elégetett kalóriát. 
 

Mindemellett megvan az a tulajdonsága, hogy fogadja a bejövő hívásokat, így aztán a telefontól számított harminc méteres távolságon belül egyetlen gomb megnyomásával akár vízfelszíni tempózás közben is telefonálhatunk. Ha pedig fülesünk az öt órásra kalkulált üzemidő után lemerült, az USB-porton keresztül akár laptopról is feltölthetjük. A Tayogo csapata a 75 dollárért elérhető, puha, bőrbarát szilikonból készült fejhallgató első darabjait júliustól szállítja tesztelésre a megrendelőknek.
 
A sorozatot a Telenor támogatja.
 
(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók