Az egész tested beleremeg a mellkason hordható mélynyomóba

Egészen új dimenzióban jelenik meg a hallás élménye egy francia startup szerkezetének köszönhetően, amely az ember szívéig hatolva rezegteti a ritmust, és teszi fizikálisan is érezhetővé az összes, fülesről érkező hangot.

A francia fejlesztőkből álló csapat Bass Me néven tervezte meg, és még januárban a világ legnagyobb Szórakoztató Elektronikai Kiállításán, a CES-en mutatta be először közönség előtt azt a nagyjából harminc centiméteres, váll formájához illeszkedően meghajlított szerkezetet, amely a vibrációs rendszer és a hanghullámok terjedésének legmodernebb technológiáját forradalmasítja a testen hordható mélynyomóban. Ezzel szerintük egy olyan komplex hangélmény érhető el, amit a fülhallgatón keresztül maximumra tekert hangerő sem képes visszaadni. 

A pántot a jobb vállra kell helyezni úgy, hogy a mélynyomót tartalmazó vége a szegycsont környéki területet fedje be, így gyakorlatilag a bordák adják vissza a hangrezgéseket. A ritmus szó szerint csontig hatol, szinte tapinthatóvá, fizikálisan is átélhetővé válik, és mivel mindez nem a hangerősségen múlik, összességében még a hallást is védi – teszik hozzá Kickstarter-kampányoldalukon, ahol 119 euróért (~38 ezer forintért) kínálják az első darabokat.

Az ergonómiailag kialakított és egyedi méretre állítható eszköz audio kábellel vagy Bluetooth-szon keresztül bármilyen okostelefonhoz, játékkonzolhoz vagy fülhallgatóhoz csatlakoztatható. A Bass Me akkumulátora egy teljes feltöltéssel összesen hat órát bír, de a srácok például azt is tesztelték, hogy ebbe a Jurassic Park trilógiája is simán belefér egyhuzamban a fotelben ülve. Mert ha a francia startup számítása bejön, akkor ezzel a kis szerkezettel nemcsak a zenehallgatás, de a videojátékok és a szomszédkímélő házimozizás élményében is egészen új korszakot nyithatnak.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.