Az egész tested beleremeg a mellkason hordható mélynyomóba

Egészen új dimenzióban jelenik meg a hallás élménye egy francia startup szerkezetének köszönhetően, amely az ember szívéig hatolva rezegteti a ritmust, és teszi fizikálisan is érezhetővé az összes, fülesről érkező hangot.

A francia fejlesztőkből álló csapat Bass Me néven tervezte meg, és még januárban a világ legnagyobb Szórakoztató Elektronikai Kiállításán, a CES-en mutatta be először közönség előtt azt a nagyjából harminc centiméteres, váll formájához illeszkedően meghajlított szerkezetet, amely a vibrációs rendszer és a hanghullámok terjedésének legmodernebb technológiáját forradalmasítja a testen hordható mélynyomóban. Ezzel szerintük egy olyan komplex hangélmény érhető el, amit a fülhallgatón keresztül maximumra tekert hangerő sem képes visszaadni. 

A pántot a jobb vállra kell helyezni úgy, hogy a mélynyomót tartalmazó vége a szegycsont környéki területet fedje be, így gyakorlatilag a bordák adják vissza a hangrezgéseket. A ritmus szó szerint csontig hatol, szinte tapinthatóvá, fizikálisan is átélhetővé válik, és mivel mindez nem a hangerősségen múlik, összességében még a hallást is védi – teszik hozzá Kickstarter-kampányoldalukon, ahol 119 euróért (~38 ezer forintért) kínálják az első darabokat.

Az ergonómiailag kialakított és egyedi méretre állítható eszköz audio kábellel vagy Bluetooth-szon keresztül bármilyen okostelefonhoz, játékkonzolhoz vagy fülhallgatóhoz csatlakoztatható. A Bass Me akkumulátora egy teljes feltöltéssel összesen hat órát bír, de a srácok például azt is tesztelték, hogy ebbe a Jurassic Park trilógiája is simán belefér egyhuzamban a fotelben ülve. Mert ha a francia startup számítása bejön, akkor ezzel a kis szerkezettel nemcsak a zenehallgatás, de a videojátékok és a szomszédkímélő házimozizás élményében is egészen új korszakot nyithatnak.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!