Az egész tested beleremeg a mellkason hordható mélynyomóba

Egészen új dimenzióban jelenik meg a hallás élménye egy francia startup szerkezetének köszönhetően, amely az ember szívéig hatolva rezegteti a ritmust, és teszi fizikálisan is érezhetővé az összes, fülesről érkező hangot.

A francia fejlesztőkből álló csapat Bass Me néven tervezte meg, és még januárban a világ legnagyobb Szórakoztató Elektronikai Kiállításán, a CES-en mutatta be először közönség előtt azt a nagyjából harminc centiméteres, váll formájához illeszkedően meghajlított szerkezetet, amely a vibrációs rendszer és a hanghullámok terjedésének legmodernebb technológiáját forradalmasítja a testen hordható mélynyomóban. Ezzel szerintük egy olyan komplex hangélmény érhető el, amit a fülhallgatón keresztül maximumra tekert hangerő sem képes visszaadni. 

A pántot a jobb vállra kell helyezni úgy, hogy a mélynyomót tartalmazó vége a szegycsont környéki területet fedje be, így gyakorlatilag a bordák adják vissza a hangrezgéseket. A ritmus szó szerint csontig hatol, szinte tapinthatóvá, fizikálisan is átélhetővé válik, és mivel mindez nem a hangerősségen múlik, összességében még a hallást is védi – teszik hozzá Kickstarter-kampányoldalukon, ahol 119 euróért (~38 ezer forintért) kínálják az első darabokat.

Az ergonómiailag kialakított és egyedi méretre állítható eszköz audio kábellel vagy Bluetooth-szon keresztül bármilyen okostelefonhoz, játékkonzolhoz vagy fülhallgatóhoz csatlakoztatható. A Bass Me akkumulátora egy teljes feltöltéssel összesen hat órát bír, de a srácok például azt is tesztelték, hogy ebbe a Jurassic Park trilógiája is simán belefér egyhuzamban a fotelben ülve. Mert ha a francia startup számítása bejön, akkor ezzel a kis szerkezettel nemcsak a zenehallgatás, de a videojátékok és a szomszédkímélő házimozizás élményében is egészen új korszakot nyithatnak.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.