A világ legvékonyabb, hordozható monitora akkora, mint egy rajztábla

Mindössze öt milliméter vékony, tetszőleges szögben dönthető, a mobilról vagy tabletről egy mozdulattal leválasztható, és mivel pillesúlyú, a táskában kényelmesen hordozható. A világ leglaposabb kijelzőjét azoknak tervezték, akik állandóan mozgásban vannak, és szeretik nagyképernyőn követni mindazt, amin épp dolgoznak.

Az alig 70 dekás monitort három ausztrál fejlesztő álmodta meg Espresso néven, és leginkább abból a célból, mint amelyre a Microsoft egyik korábbi tanulmánya is hivatkozik: miszerint egy második képernyő akár 50 százalékkal is képes megnövelni a számítógépen dolgozók teljesítményét. A srácok ezt annyiban gondolták tovább, hogy ezt a produktivitást ma már ne csak az irodában ülve lehessen növelni, hanem gyakorlatilg bárhol, ahol épp megszállja az embert az ihlet.

Márpedig ez az Espresso egy kábellel bárhol, bármikor, másodpercek alatt csatlakoztatható a laptophoz, tablethez vagy mobiltelefonhoz, és gyakorlatilag azok nagyított klónkijelzőjeként működik. A táblaszerű monitort ráadásul nemcsak szupervékonyra tervezték, de érintésvezérelhetővé is alakították. Így aztán a speciális alumíniumtestbe épített üvegelőlapot szuperérzékeny, tízpontos, többujjas érintési funkcióval látták el, de persze tartozik hozzá egy érintőceruza is.

A FULL HD és LED kijelzős monitor prototípusai két méretben, 38 és 40 centiméteres képátmérővel készültek, és mindkettőt USB-C és HDMI-portokkal szerelték fel, hogy otthon a kanapén ülve vagy akár utazás közben is bármikor előkapható legyen a táskából. Tartozik hozzá egy műanyag védőtok is, amelyben egyrészt karcmentesen szállítható, másrészt az elővágott barázdáinál fogva tartóállványként is használható, és különböző szögben dönthető. Ha azonban valaki szívesebben nézné a képernyőt szemmagasságban, annak a Mount Pro nevű álványt ajánlják kiegészítőként, amely egy klasszikus VESA falikonzol, és amelyre a monitor egy mágnestárcsával egyszerűen rácuppantható.   

A másfél évvel ezelőtt született ötlet gazdái egy közösségi gyűjtőkampányban akarták tesztelni, hogy van-e egyáltalán igény a találmányukra, amelyre egészen gyorsan választ kaptak. Alig hét óra alatt gyűlt össze az első darabok gyártásához szükséges 14 ezer ausztrál dollár, egy hónap alatt pedig annak harmincszorosát is meghaladta a felajánlások összege. És ha tényleg minden a kis cég tervei szerint halad, akkor a világ legvékonyabb, hordozható monitorát jövő tavasztól már weboldalukról közvetlen lehet megrendelni, a kisebb méretűt 473 dollárért (91 ezer forintért), a nagyobb méretűt pedig 518 ausztrál dollárért (99 ezer forintért).

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!