A világ első ajurvédikus okosórája minden irodistát felállít az asztaltól

Time to relax! – így jelez majd az első csuklón hordható jógaóra, ha stresszesnek érzékeli viselőjét, és egyből javasol is egy egyperces légzőgyakorlatot. Ha pedig azt tapasztalja, hogy órák óta nem álltunk fel az asztalunktól, nyújtó ászanákat tanácsol, és kivárja azt is, hogy ténylegesen végigcsináljuk azokat. Amatőr és haladó jógiknak elkészítették a világ első,  jógázásra ösztönző karóráját.

Hétfőn indította Indiegogos kampányát egy indiai alapítású, nemzetközi csapattal dolgozó cég, amely az egyre növekvő digitális szokások és életmód javítására tervez hordható csatlakoztatott eszközöket. A Jeevah-t például a világ első okosórájaként harangozták be, amellyel nemcsak a már jógázókat szeretnék megszólítani, de azokat a stresszes életvitelt folytató, elsősorban ülő munkát végző embereket is, akiket az okosórán keresztül a jógával tudnak egészségesebb életmódra ösztönözni. 

Az iOS és Android platformra tölthető okostelefonos applikációval összekötött órába ezért számos olyan funkciót építettek, amelyekkel a mozgásszegény életmódból adódó betegségek tüneteit igyekeznek csökkenteni az ősi indiai szentírásokból kölcsönzött gyakorlatok segítségével. Nemcsak, hogy különböző programokat építettek bele, amelyekben vezetett meditációt és légzőgyakorlatokat lehet elérni, de a lépés- és pulzusszám érzékelője miatt a szerkezet képes jelezni, amikor aztán tényleg eljött az ideje ezek alkalmazásának.

Sőt, amikor már megismerte viselője mindennapi stressztűrőképességét, személyre szabott ászanasorozatokat javasol, amelyekhez pontosan megírja az ismétlésszámot, a gyakorlatok sorrendjét, és azt, hogy hány percig kell egy-egy pozíciót kitartani. Mindemellett fejlesztői azt tervezik, hogy a felhasználók havonta egyszer élő jógaórához is csatlakozthatnak, ahol az óra végén bejelentkezéssel egy-egy jógaguru is válaszol az általuk feltett kérdésekre.

 

Az ígéret szerint a hosszú élet titkába beavató, első, minimalista dizájnban tervezett darabokat 129 dollárért (37 ezer forintért) kínálják fekete vagy fehér cserélhető szíjjal, és az érintőképernyő helyett szándékosan nyomógombos vezérléssel, hogy az is tudja majd kezelni, akinek ez lesz élete első, ájurvédikus okosórája.

 A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!