A világ első ajurvédikus okosórája minden irodistát felállít az asztaltól

Time to relax! – így jelez majd az első csuklón hordható jógaóra, ha stresszesnek érzékeli viselőjét, és egyből javasol is egy egyperces légzőgyakorlatot. Ha pedig azt tapasztalja, hogy órák óta nem álltunk fel az asztalunktól, nyújtó ászanákat tanácsol, és kivárja azt is, hogy ténylegesen végigcsináljuk azokat. Amatőr és haladó jógiknak elkészítették a világ első,  jógázásra ösztönző karóráját.

Hétfőn indította Indiegogos kampányát egy indiai alapítású, nemzetközi csapattal dolgozó cég, amely az egyre növekvő digitális szokások és életmód javítására tervez hordható csatlakoztatott eszközöket. A Jeevah-t például a világ első okosórájaként harangozták be, amellyel nemcsak a már jógázókat szeretnék megszólítani, de azokat a stresszes életvitelt folytató, elsősorban ülő munkát végző embereket is, akiket az okosórán keresztül a jógával tudnak egészségesebb életmódra ösztönözni. 

Az iOS és Android platformra tölthető okostelefonos applikációval összekötött órába ezért számos olyan funkciót építettek, amelyekkel a mozgásszegény életmódból adódó betegségek tüneteit igyekeznek csökkenteni az ősi indiai szentírásokból kölcsönzött gyakorlatok segítségével. Nemcsak, hogy különböző programokat építettek bele, amelyekben vezetett meditációt és légzőgyakorlatokat lehet elérni, de a lépés- és pulzusszám érzékelője miatt a szerkezet képes jelezni, amikor aztán tényleg eljött az ideje ezek alkalmazásának.

Sőt, amikor már megismerte viselője mindennapi stressztűrőképességét, személyre szabott ászanasorozatokat javasol, amelyekhez pontosan megírja az ismétlésszámot, a gyakorlatok sorrendjét, és azt, hogy hány percig kell egy-egy pozíciót kitartani. Mindemellett fejlesztői azt tervezik, hogy a felhasználók havonta egyszer élő jógaórához is csatlakozthatnak, ahol az óra végén bejelentkezéssel egy-egy jógaguru is válaszol az általuk feltett kérdésekre.

 

Az ígéret szerint a hosszú élet titkába beavató, első, minimalista dizájnban tervezett darabokat 129 dollárért (37 ezer forintért) kínálják fekete vagy fehér cserélhető szíjjal, és az érintőképernyő helyett szándékosan nyomógombos vezérléssel, hogy az is tudja majd kezelni, akinek ez lesz élete első, ájurvédikus okosórája.

 A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók