A világ első ajurvédikus okosórája minden irodistát felállít az asztaltól

Time to relax! – így jelez majd az első csuklón hordható jógaóra, ha stresszesnek érzékeli viselőjét, és egyből javasol is egy egyperces légzőgyakorlatot. Ha pedig azt tapasztalja, hogy órák óta nem álltunk fel az asztalunktól, nyújtó ászanákat tanácsol, és kivárja azt is, hogy ténylegesen végigcsináljuk azokat. Amatőr és haladó jógiknak elkészítették a világ első,  jógázásra ösztönző karóráját.

Hétfőn indította Indiegogos kampányát egy indiai alapítású, nemzetközi csapattal dolgozó cég, amely az egyre növekvő digitális szokások és életmód javítására tervez hordható csatlakoztatott eszközöket. A Jeevah-t például a világ első okosórájaként harangozták be, amellyel nemcsak a már jógázókat szeretnék megszólítani, de azokat a stresszes életvitelt folytató, elsősorban ülő munkát végző embereket is, akiket az okosórán keresztül a jógával tudnak egészségesebb életmódra ösztönözni. 

Az iOS és Android platformra tölthető okostelefonos applikációval összekötött órába ezért számos olyan funkciót építettek, amelyekkel a mozgásszegény életmódból adódó betegségek tüneteit igyekeznek csökkenteni az ősi indiai szentírásokból kölcsönzött gyakorlatok segítségével. Nemcsak, hogy különböző programokat építettek bele, amelyekben vezetett meditációt és légzőgyakorlatokat lehet elérni, de a lépés- és pulzusszám érzékelője miatt a szerkezet képes jelezni, amikor aztán tényleg eljött az ideje ezek alkalmazásának.

Sőt, amikor már megismerte viselője mindennapi stressztűrőképességét, személyre szabott ászanasorozatokat javasol, amelyekhez pontosan megírja az ismétlésszámot, a gyakorlatok sorrendjét, és azt, hogy hány percig kell egy-egy pozíciót kitartani. Mindemellett fejlesztői azt tervezik, hogy a felhasználók havonta egyszer élő jógaórához is csatlakozthatnak, ahol az óra végén bejelentkezéssel egy-egy jógaguru is válaszol az általuk feltett kérdésekre.

 

Az ígéret szerint a hosszú élet titkába beavató, első, minimalista dizájnban tervezett darabokat 129 dollárért (37 ezer forintért) kínálják fekete vagy fehér cserélhető szíjjal, és az érintőképernyő helyett szándékosan nyomógombos vezérléssel, hogy az is tudja majd kezelni, akinek ez lesz élete első, ájurvédikus okosórája.

 A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!