A hobbifotósokat célozták be a lámpaként világító kártyalapokkal

Egy kameratartozékokat gyártó skót cégnek a legújabb projektje az a mobilra csatlakoztatható pillesúlyú fénypanel, amellyel bárki, bárhol elkészítheti fotós portfólióját vagy kisvideóját úgy, hogy közben a legoptimálisabb fényviszonyokat teremti meg hozzá. 

A hobbifotósok és -filmesek között akár jól ismert név is lehet az a glasgow-i Blind Spot Gear cég, amely hatéves fennállása óta minden innovatívabb megoldásnak számító kamerafelszerelésére egy-egy Kickstarter-kampányt épített. Legutóbb például épp a hatodikat indította el legújabb találmányára, az apró, rugalmas, karcsú lámpatestre, amely egyetlen mozdulattal mobilra és fényképezőgépre is felcsíptethető.

Crack Light valójában egy olyan, apró LED-ekkel felszerelt vékony kártyalap, amely 6000 Kelvin színhőmérsékletű izzókból áll, és amelyet még tavaly a dél-koreai Profound céggel közösen fejlesztettek le. A panel mindössze 19 grammot nyom, tetszés szerint hajlítgatható és USB-vel a telefonra csatlakoztatható.

Önmagában és készletben is kapható, vagyis tartozik hozzá egy rögzítésre szolgáló, mobilra szerelhető sín, és egy fényerőszabályzó, amellyel a különböző fényviszonyoknak megfelelően filmezés vagy fotózás közben egyszerű görgetéssel élénkíthetjük vagy tompíthatjuk a kártyalámpánk fényerejét.

A projekt gazdái szerint bármilyen helyzetben képes jól fotózható világossságot teremteni, de legfőképp a természetet dokumentálni szeretők és az esti városnézős videózásaik közben a vloggerek fogják igazán szeretni – különösen szitáló esőben, a Crack Light ugyanis vízálló. De persze a kocsiban a keresőlámpa pótlására vagy kiegészítésére is ugyanúgy használható.

Jelenleg a lámpához 40, a teljes szetthez 75 dollárért lehet hozzájutni, a közösségi finanszírozós kampányukban már a négyszerese is összegyűlt a fejlesztők által kért összegnek. Ősztől azonban a kártyát és a fényerőszabályzót együtt, csomagban 105 dollárért (~30 ezer forintért) tervezik piacra vezetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!