A szorongó blökiken segít a legújabb okoscsont

A kölyökkutyák szorongásának enyhítésére kötötték mobilra azt a műanyag okoscsontot, amely bár nem pótolja a gazdi törődését, annyira megdolgoztatja a család négylábúját, hogy egy idő után még unatkozni is elfelejt.

Akinek van kutyája, pláne egészen kiskorú formában, annak valószínűleg nem ismeretlen a szeparációs stressz jelensége. A mamájától leválasztás, az új környezet, az új gazdi megszokásának időszakában produkált pánikszerű, szorongó viselkedés akkor uralkodik el rajtuk, ha egyedül hagyják őket, és ebbe az állapotba az ugatástól a bútorok megrágásán át a szőnyegek összepisilésig több minden is belefér. Ez motiválhatta a világ első interaktív okoscsontjának fejlesztőit, a Cheerable Technology csapatát is, akik egyébként néhány találmányukkal már jelen vannak a digitalizált kutyajátékszerek világában. És bár okoscsontokkal már mások is próbálkoztak, a WickedBone névre keresztelt rágóka pont a kétirányú kommunikációs tulajdonsága miatt számít izgalmasnak.

Ez az intelligens csont ugyanis nemcsak arra képes, hogy félnapos távollétünkben elgurulgasson ide-oda a lakásban, de állítólag arra is, hogy a kisállat hangulatát, passzivitását a szenzoraival megérezze, majd arra reagálva különböző fokozatú mókázásba kezdjen. A mellé fejlesztett alkalmazásban ugyanis a rémülttől a megőrülés határán futkosó állapotig kilenc féle hangulatot érzékel, és attól függően változtatja sebességét és gurulási irányát, hogy éppen mire vágyik a kutya  - írja cikkében a DesignBoom. Egy feltöltéssel negyven percig joystick-ként közvetlenül telefonról is vezérelhető, interaktív beállításban pedig négy órát bír ki - a fejlesztők valószínűleg úgy gondolkodtak, a munkaidőnk nagyobbik részét a sok játéktól kimerülten úgyis végigdurmolja majd négylábúnk.

Azt persze nem tudni, hogy ez a csodacsont mennyire bírja a strapát egy bullmasztiff fogai között, mindenesetre a szerkezet műanyag borítást kapott, a gumikerekei pedig egyszerűen lepattinthatók a tisztításhoz. A  WickedBone-t egyelőre csak előrendelni lehet 89 ausztrál dollárért (17 ezer forintért), bár a közösségi kampányban már az első két nap alatt összegyűlt a fejlesztők által kért összeg. Az ötlet egyébként jópofa, nemcsak a lakásokban magányoskodó blökiknek jelenthet egy kis szórakozást, de egy kis segítséggel a menhelyeken is egészen biztosan hasznát vennék. Így örülnének neki:

 

 

A rovatot a Telenor támogatja. 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók