Egy sokkal szabadabb játszóteret akartam

A legtöbben a Friendly éléről ismerik Mátrai Miklóst, bár egy ideje kevésbé látni az ügynökség környékén. Mostanában minden idejét kínai-magyar dizájnbrandjének, a MOJO-nak szenteli. Mellette ázsiai arcokat fotóz, most épp új kiállítására készül. Megint egy izgalmas reklámos portréja.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Történelmi léptékben is ijesztő méretű monopóliumok, amelyek akadályozzák a versenyt, ráadásul zsarnokokat segítenek – fejtegette egy amerikai professzor Cannes-ban.

Információink szerint a céget felvásárló PPF Group telco-divíziójának igazgatóját, Jan Hanušt nevezték ki. A kinevezés az akvizíció lezárultát követően lesz érványes.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Alexandra Reich a thaiföldi Dtac ügyvezetője lesz. Utódját információink szerint szerdán jelentették be.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.