Nők helyzete a kommunikációs szakmában

Mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a reklámügynökségek, a médiacégek ls a marketingesek körében? Erről indít kutatást a Kreatív, amelyet a Mercedes-Benz támogat.

hirdetés

A kommunikációs ipar inkább női vagy férfi szakma? Miért van kevés női kreatívvezető és sok női account? Hogyan érvényesül a nemek közötti egyenlőség a médiacégeknél? Milyen jövedelmi különbségek jelennek meg a női és férfi munkavállalók között az egyes pozíciókban?

A Kreatív a Kutatólaborral (a Kreater Innovációs Ügynökség kutató cége) segítségével és a Mercedes-Benz támogatásával kutatást indít, amely azt vizsgálja, mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a kommunikációs iparban. A kutatás külön vizsgálja a reklámügynökségi, médiacéges és marketinges munkaköröket. Az októberben zajló adatfelvétel kétféle módszerrel történik: online kérdőívekkel és mélyinterjúkkal.

"A Mercedes-Benz She’s Mercedes elnevezésű kezdeményezésének egyik legfontosabb célja az, hogy létrehozzon egy olyan platformot, mely ösztönöz, és új szemszögből világítja meg a nők szempontjából fontos területeket. A Kreatívval közösen végzett kutatás olyan kérdéseket dolgoz fel, melyeknek kapcsán rég várt válaszokat kapunk. Reményeim szerint viszont egyben olyan további kérdéseket is felvet, melyek még mélyebb és szélesebb körű párbeszédet generálnak" - mondta el Sztipichné Kozári Edina, Mercedes-Benz marketing- és pr-vezetője.

Az eredményeket elsőként a Kreatív novemberi lapszámában közöljük, majd az online felületen is bemutatjuk.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

A Szív City névre keresztelték.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.