Nők helyzete a kommunikációs szakmában

Mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a reklámügynökségek, a médiacégek ls a marketingesek körében? Erről indít kutatást a Kreatív, amelyet a Mercedes-Benz támogat.

hirdetés

A kommunikációs ipar inkább női vagy férfi szakma? Miért van kevés női kreatívvezető és sok női account? Hogyan érvényesül a nemek közötti egyenlőség a médiacégeknél? Milyen jövedelmi különbségek jelennek meg a női és férfi munkavállalók között az egyes pozíciókban?

A Kreatív a Kutatólaborral (a Kreater Innovációs Ügynökség kutató cége) segítségével és a Mercedes-Benz támogatásával kutatást indít, amely azt vizsgálja, mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a kommunikációs iparban. A kutatás külön vizsgálja a reklámügynökségi, médiacéges és marketinges munkaköröket. Az októberben zajló adatfelvétel kétféle módszerrel történik: online kérdőívekkel és mélyinterjúkkal.

"A Mercedes-Benz She’s Mercedes elnevezésű kezdeményezésének egyik legfontosabb célja az, hogy létrehozzon egy olyan platformot, mely ösztönöz, és új szemszögből világítja meg a nők szempontjából fontos területeket. A Kreatívval közösen végzett kutatás olyan kérdéseket dolgoz fel, melyeknek kapcsán rég várt válaszokat kapunk. Reményeim szerint viszont egyben olyan további kérdéseket is felvet, melyek még mélyebb és szélesebb körű párbeszédet generálnak" - mondta el Sztipichné Kozári Edina, Mercedes-Benz marketing- és pr-vezetője.

Az eredményeket elsőként a Kreatív novemberi lapszámában közöljük, majd az online felületen is bemutatjuk.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország felé nyitna a fesztivál.

A Revealu nyerte a Global Legal Hackathlon döntőjét.

D. Tóth András távozik, Tokár Tamás érkezik.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.