Nők helyzete a kommunikációs szakmában

Mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a reklámügynökségek, a médiacégek ls a marketingesek körében? Erről indít kutatást a Kreatív, amelyet a Mercedes-Benz támogat.

hirdetés

A kommunikációs ipar inkább női vagy férfi szakma? Miért van kevés női kreatívvezető és sok női account? Hogyan érvényesül a nemek közötti egyenlőség a médiacégeknél? Milyen jövedelmi különbségek jelennek meg a női és férfi munkavállalók között az egyes pozíciókban?

A Kreatív a Kutatólaborral (a Kreater Innovációs Ügynökség kutató cége) segítségével és a Mercedes-Benz támogatásával kutatást indít, amely azt vizsgálja, mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a kommunikációs iparban. A kutatás külön vizsgálja a reklámügynökségi, médiacéges és marketinges munkaköröket. Az októberben zajló adatfelvétel kétféle módszerrel történik: online kérdőívekkel és mélyinterjúkkal.

"A Mercedes-Benz She’s Mercedes elnevezésű kezdeményezésének egyik legfontosabb célja az, hogy létrehozzon egy olyan platformot, mely ösztönöz, és új szemszögből világítja meg a nők szempontjából fontos területeket. A Kreatívval közösen végzett kutatás olyan kérdéseket dolgoz fel, melyeknek kapcsán rég várt válaszokat kapunk. Reményeim szerint viszont egyben olyan további kérdéseket is felvet, melyek még mélyebb és szélesebb körű párbeszédet generálnak" - mondta el Sztipichné Kozári Edina, Mercedes-Benz marketing- és pr-vezetője.

Az eredményeket elsőként a Kreatív novemberi lapszámában közöljük, majd az online felületen is bemutatjuk.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy nemzetközi pr-szövetségben.

Senki sem sérült meg. Az új Robin Hood forgatási díszletei kaptak lángra.

A döntőbe jutott 10 írót egy csoportképen is szerepeltetik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.