Nők helyzete a kommunikációs szakmában

Mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a reklámügynökségek, a médiacégek ls a marketingesek körében? Erről indít kutatást a Kreatív, amelyet a Mercedes-Benz támogat.

hirdetés

A kommunikációs ipar inkább női vagy férfi szakma? Miért van kevés női kreatívvezető és sok női account? Hogyan érvényesül a nemek közötti egyenlőség a médiacégeknél? Milyen jövedelmi különbségek jelennek meg a női és férfi munkavállalók között az egyes pozíciókban?

A Kreatív a Kutatólaborral (a Kreater Innovációs Ügynökség kutató cége) segítségével és a Mercedes-Benz támogatásával kutatást indít, amely azt vizsgálja, mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a kommunikációs iparban. A kutatás külön vizsgálja a reklámügynökségi, médiacéges és marketinges munkaköröket. Az októberben zajló adatfelvétel kétféle módszerrel történik: online kérdőívekkel és mélyinterjúkkal.

"A Mercedes-Benz She’s Mercedes elnevezésű kezdeményezésének egyik legfontosabb célja az, hogy létrehozzon egy olyan platformot, mely ösztönöz, és új szemszögből világítja meg a nők szempontjából fontos területeket. A Kreatívval közösen végzett kutatás olyan kérdéseket dolgoz fel, melyeknek kapcsán rég várt válaszokat kapunk. Reményeim szerint viszont egyben olyan további kérdéseket is felvet, melyek még mélyebb és szélesebb körű párbeszédet generálnak" - mondta el Sztipichné Kozári Edina, Mercedes-Benz marketing- és pr-vezetője.

Az eredményeket elsőként a Kreatív novemberi lapszámában közöljük, majd az online felületen is bemutatjuk.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kiadó középvezetője informatikusokkal akart levelezőrendszerekbe bejutni. Az Átlátszó szerint múlt heti cikkük informátorát keresték.

Kicsit Wes Andersonosra vették ők is, de nagyon más nem jutott eszünkbe.

Az ELTE sportklubja 120. születésnapját ünnepli idén, ez adja az apropót.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!