Nők helyzete a kommunikációs szakmában

Mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a reklámügynökségek, a médiacégek ls a marketingesek körében? Erről indít kutatást a Kreatív, amelyet a Mercedes-Benz támogat.

hirdetés

A kommunikációs ipar inkább női vagy férfi szakma? Miért van kevés női kreatívvezető és sok női account? Hogyan érvényesül a nemek közötti egyenlőség a médiacégeknél? Milyen jövedelmi különbségek jelennek meg a női és férfi munkavállalók között az egyes pozíciókban?

A Kreatív a Kutatólaborral (a Kreater Innovációs Ügynökség kutató cége) segítségével és a Mercedes-Benz támogatásával kutatást indít, amely azt vizsgálja, mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a kommunikációs iparban. A kutatás külön vizsgálja a reklámügynökségi, médiacéges és marketinges munkaköröket. Az októberben zajló adatfelvétel kétféle módszerrel történik: online kérdőívekkel és mélyinterjúkkal.

"A Mercedes-Benz She’s Mercedes elnevezésű kezdeményezésének egyik legfontosabb célja az, hogy létrehozzon egy olyan platformot, mely ösztönöz, és új szemszögből világítja meg a nők szempontjából fontos területeket. A Kreatívval közösen végzett kutatás olyan kérdéseket dolgoz fel, melyeknek kapcsán rég várt válaszokat kapunk. Reményeim szerint viszont egyben olyan további kérdéseket is felvet, melyek még mélyebb és szélesebb körű párbeszédet generálnak" - mondta el Sztipichné Kozári Edina, Mercedes-Benz marketing- és pr-vezetője.

Az eredményeket elsőként a Kreatív novemberi lapszámában közöljük, majd az online felületen is bemutatjuk.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.