Ne aggódj drágám, a sört nem égetted oda!

Egy Women Not Objects című, a Badger & Winters által készített kutatás szerint a nők tárgyiasítása rosszat tesz a márkának, a fogyasztók kevésbé hajlandók olyan terméket venni, amit sztereotipizált női szerepekkel adnak el.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

És nem csak nálunk, egész Európában helyben fognak adózni.

„Magas sarkúban, vadító ruhákban” – írja a közlemény.

Reszponzív dizájn és nyereményjáték az oldalon.

Kis túlzással ma már mobilon is megélhetők a természeti csodák, amiket mindenki irigyelt David Attenborough-tól.

A Biztosítótárs negyedévente, ötezer példányban jelenik meg, a Keszthelyi Média adja ki.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!