Ne aggódj drágám, a sört nem égetted oda!

Egy Women Not Objects című, a Badger & Winters által készített kutatás szerint a nők tárgyiasítása rosszat tesz a márkának, a fogyasztók kevésbé hajlandók olyan terméket venni, amit sztereotipizált női szerepekkel adnak el.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Sopov István mellett öt új elnökségi tagot is választott a szakmai szervezet taggyűlése. 

Ügynökségi meg médiás arcokkal, marketingesekkel és startupperekkel fogunk fröccsözni munka címén. Nyitott dolog!

Minden ügynökségénél lekapcsolták a gépeket az Ukrajnából indult vírus miatt.  

Plusz HD-csatorna körkép, remek interjú Horvát Jánossal és a Microsoft globális főkommunikátorával, propagandakonferencia-beszámoló és űrfelhőkarcolók!

Az Ablak, a Hol-Mi?, a Főtér műsorvezetője 64 éves volt.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!