Ne aggódj drágám, a sört nem égetted oda!

Egy Women Not Objects című, a Badger & Winters által készített kutatás szerint a nők tárgyiasítása rosszat tesz a márkának, a fogyasztók kevésbé hajlandók olyan terméket venni, amit sztereotipizált női szerepekkel adnak el.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

Két kategóriában kétszer félmillió forintot fizetnek az első helyezetteknek.

Portré a Snowden-ügy kirobbantójáról, Glenn Greenwaldról.

A bank üzletága az új számlarendszerét nem csak a startupoknak szánja.

A kábelszolgáltató animációt készít a gyermekrajzokból, és leadja őket a tévében. A mobilcég egy appal készül.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!