Ne aggódj drágám, a sört nem égetted oda!

Egy Women Not Objects című, a Badger & Winters által készített kutatás szerint a nők tárgyiasítása rosszat tesz a márkának, a fogyasztók kevésbé hajlandók olyan terméket venni, amit sztereotipizált női szerepekkel adnak el.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A MEME rendkívüli közgyűlést tart az ügyben.

A legtöbb munkát a Café, Mito és a Greenroom adta be.

A Viasat volt pr-ese vezető tanácsadó lett.

Lunczner Ádámot léptették elő.

Hello Eventként folytatja az ügynökség.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!