Három úttörő nő a magyar kreatíviparban

Az egyik a tömörítés és a szocmodern mestere volt, a másik a rendszerváltás kreatív ikonja, a harmadik vért pumpált a kétezres évek reklámjaiba. A magyar reklám elmúlt évtizedeinek három meghatározó női alakja röviden. A cikk a Kreatív novemberi számában jelent meg.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

Két kategóriában kétszer félmillió forintot fizetnek az első helyezetteknek.

Portré a Snowden-ügy kirobbantójáról, Glenn Greenwaldról.

A bank üzletága az új számlarendszerét nem csak a startupoknak szánja.

A kábelszolgáltató animációt készít a gyermekrajzokból, és leadja őket a tévében. A mobilcég egy appal készül.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!