Három úttörő nő a magyar kreatíviparban

Az egyik a tömörítés és a szocmodern mestere volt, a másik a rendszerváltás kreatív ikonja, a harmadik vért pumpált a kétezres évek reklámjaiba. A magyar reklám elmúlt évtizedeinek három meghatározó női alakja röviden. A cikk a Kreatív novemberi számában jelent meg.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

Emil karakterének megalkotásakor Rejtő hőseitől Willie Wonkáig sok inspirációt felhasznált az Umbrella.

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!