Három úttörő nő a magyar kreatíviparban

Az egyik a tömörítés és a szocmodern mestere volt, a másik a rendszerváltás kreatív ikonja, a harmadik vért pumpált a kétezres évek reklámjaiba. A magyar reklám elmúlt évtizedeinek három meghatározó női alakja röviden. A cikk a Kreatív novemberi számában jelent meg.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Sarlós Gábor korábban MPRSZ alelnöke volt, jelenleg pedig a Worcesteri Egyetemen oktat. 

A Nők Lapja Café korábbi szerkesztője gyakorlati tudást szeretne átadni médiaszakembereknek.

Házon belülről nevezték ki cégvezetőnek, a Pannon Plakát marketing- és kereskedelmi igazgatója volt.

Másfél év szünet kezd újra hirdetni a Magyar Nemzeti Bank, a kampány 2009 végéig tart.

Hinora Ferenc újabb négy évre kapott bizalmat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!