Három úttörő nő a magyar kreatíviparban

Az egyik a tömörítés és a szocmodern mestere volt, a másik a rendszerváltás kreatív ikonja, a harmadik vért pumpált a kétezres évek reklámjaiba. A magyar reklám elmúlt évtizedeinek három meghatározó női alakja röviden. A cikk a Kreatív novemberi számában jelent meg.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Amit a Bold készített a gyümölcslémárkának. 

A 24, a 444, a Blikk, a Hír TV, az Index és a Magyar Nemzet szerkesztőivel rágjuk át kedden, hogyan dolgozott a sajtó az elmúlt négy évben, és mit tanulhat belőle.

A HPS, a Mito és az Artificial Group munkái kerültek legnagyobb számban a döntőbe.

A magyarországi Bioderma először dolgozik PR-ügynökséggel.

Az éves adóbevallási bulijukra keresik azokat, akik húznák a talpalávalót.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!