Ilyennek látják olvasóikat a női lapok főszerkesztői

Mi, kreatívosok, amikor arról beszélünk, hogy ki, miért olvassa a lapunkat, mindig magunk elé képzelünk egy arcot. Olykor egy dús szakállú, bicajjal munkába tekerő hipszert, máskor egy elegáns kosztümben ügyfélnek prezentáló médiatervező lányt. A lényeg, hogy elképzeljük őket, mostani lapszámunkban pedig megkértük öt mérvadó női lap vezetőjét, hogy tegyék meg ugyanezt, és meséljék el nekünk, ők milyennek képzelik az olvasóikat.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Amit a Bold készített a gyümölcslémárkának. 

A 24, a 444, a Blikk, a Hír TV, az Index és a Magyar Nemzet szerkesztőivel rágjuk át kedden, hogyan dolgozott a sajtó az elmúlt négy évben, és mit tanulhat belőle.

A HPS, a Mito és az Artificial Group munkái kerültek legnagyobb számban a döntőbe.

A magyarországi Bioderma először dolgozik PR-ügynökséggel.

Az éves adóbevallási bulijukra keresik azokat, akik húznák a talpalávalót.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!