Ilyennek látják olvasóikat a női lapok főszerkesztői

Mi, kreatívosok, amikor arról beszélünk, hogy ki, miért olvassa a lapunkat, mindig magunk elé képzelünk egy arcot. Olykor egy dús szakállú, bicajjal munkába tekerő hipszert, máskor egy elegáns kosztümben ügyfélnek prezentáló médiatervező lányt. A lényeg, hogy elképzeljük őket, mostani lapszámunkban pedig megkértük öt mérvadó női lap vezetőjét, hogy tegyék meg ugyanezt, és meséljék el nekünk, ők milyennek képzelik az olvasóikat.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az egykori Origo Filmklub vezetőjével és újságíróival bővült a Recorder februári és márciusi száma. Önálló lap is indulhat.

Kultúrterrorunk szerzője Oláh Zsuzsanna, a Body kiállítás kommunikációs vezetője.

A Viacom közép-európai csapata ráadásul a legtöbb jelöléssel döntős. Március 13-án tartják a díjátadót.

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel.

A taggyűlés új elnökséget választott, bevezetik a napi adatszolgáltatást.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!