Share on Tumblr

Ilyennek látják olvasóikat a női lapok főszerkesztői

Mi, kreatívosok, amikor arról beszélünk, hogy ki, miért olvassa a lapunkat, mindig magunk elé képzelünk egy arcot. Olykor egy dús szakállú, bicajjal munkába tekerő hipszert, máskor egy elegáns kosztümben ügyfélnek prezentáló médiatervező lányt. A lényeg, hogy elképzeljük őket, mostani lapszámunkban pedig megkértük öt mérvadó női lap vezetőjét, hogy tegyék meg ugyanezt, és meséljék el nekünk, ők milyennek képzelik az olvasóikat.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Az AWWWARDS nevű, webes megoldásokat értékelő oldal.

A Magyar Nemzet és a Magyar Idők online főszerkesztője volt az elmúlt években.

Trumpnak pedig jár egy kis személyiségfejlesztés. 

Az eheti Kultúrterrorban Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője.

2017-től Sólyom Balázs a cég online igazgatója.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!