Ilyennek látják olvasóikat a női lapok főszerkesztői

Mi, kreatívosok, amikor arról beszélünk, hogy ki, miért olvassa a lapunkat, mindig magunk elé képzelünk egy arcot. Olykor egy dús szakállú, bicajjal munkába tekerő hipszert, máskor egy elegáns kosztümben ügyfélnek prezentáló médiatervező lányt. A lényeg, hogy elképzeljük őket, mostani lapszámunkban pedig megkértük öt mérvadó női lap vezetőjét, hogy tegyék meg ugyanezt, és meséljék el nekünk, ők milyennek képzelik az olvasóikat.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

Két kategóriában kétszer félmillió forintot fizetnek az első helyezetteknek.

Portré a Snowden-ügy kirobbantójáról, Glenn Greenwaldról.

A bank üzletága az új számlarendszerét nem csak a startupoknak szánja.

A kábelszolgáltató animációt készít a gyermekrajzokból, és leadja őket a tévében. A mobilcég egy appal készül.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!