Ilyennek látják olvasóikat a női lapok főszerkesztői

Mi, kreatívosok, amikor arról beszélünk, hogy ki, miért olvassa a lapunkat, mindig magunk elé képzelünk egy arcot. Olykor egy dús szakállú, bicajjal munkába tekerő hipszert, máskor egy elegáns kosztümben ügyfélnek prezentáló médiatervező lányt. A lényeg, hogy elképzeljük őket, mostani lapszámunkban pedig megkértük öt mérvadó női lap vezetőjét, hogy tegyék meg ugyanezt, és meséljék el nekünk, ők milyennek képzelik az olvasóikat.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Design Terminal mentorprogramjának 3 külföldi csapata a LearnIT, a StudyX és a FabriXense 3 hónapot tölthetett el Budapesten.

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

A Balásy Gyula-féle New Land / Lounge konzorcium végezheti. Csetényiék szerint nem szakmai alapon született a döntés.

A versenyen 9 kategóriában a fődíj, különdíj és zsűrielnök különdíj mellett összesen 12 arany, 4 ezüst, 8 bronz helyezés született.  

Sorrell nem csak azt őt érő vádakra reagált, de az új cégéről és arról is beszélt Cannes-ban, hova tartanak a nagy ügynökségi holdingok.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!