Azok a nők, akik áttörték az üvegplafont, már nem rettegnek a kudarctól

Hogy a férfiaknak és a nőknek ugyanolyan lehetőségei vannak-e egy munkahelyen, top témaként fut számos területen. A tudományos és a tech szektor után a kommunikációs szakma nyugati szárnya is feltette a kérdést. Hiányolják a nőket posztokról és részlegekről, és azt is felvetik, hogy a változás a pénzügyi eredményeken is meglátszana. Most mi is kinyitottuk a csapot: a hazai kommunikációs ipari szemlénknek online kutatás (erről itt), mélyinterjú és külföldi lapszemle is része. Jó hír, hogy kaptunk receptet a női sikerre, kevésbé tapsikolós, hogy a kreatívoknál még mindig nem kell külön női öltöző.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Sarlós Gábor korábban MPRSZ alelnöke volt, jelenleg pedig a Worcesteri Egyetemen oktat. 

A Nők Lapja Café korábbi szerkesztője gyakorlati tudást szeretne átadni médiaszakembereknek.

Házon belülről nevezték ki cégvezetőnek, a Pannon Plakát marketing- és kereskedelmi igazgatója volt.

Másfél év szünet kezd újra hirdetni a Magyar Nemzeti Bank, a kampány 2009 végéig tart.

Hinora Ferenc újabb négy évre kapott bizalmat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!