A női lapokat alig érinti a print hanyatlása

Miközben a nyomtatottsajtó-piac nagy része zuhanórepülésben van, nemhogy csökkent, vélhe­tően még nőtt is a női tematikájú lapok példányszáma. De kik vezetik a piacot? Milyen stratégiákat, márkaépítési és értékesítési trükköket kellett bevetniük, hogy ez így maradjon?

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az egykori Origo Filmklub vezetőjével és újságíróival bővült a Recorder februári és márciusi száma. Önálló lap is indulhat.

Kultúrterrorunk szerzője Oláh Zsuzsanna, a Body kiállítás kommunikációs vezetője.

A Viacom közép-európai csapata ráadásul a legtöbb jelöléssel döntős. Március 13-án tartják a díjátadót.

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel.

A taggyűlés új elnökséget választott, bevezetik a napi adatszolgáltatást.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!