A női lapokat alig érinti a print hanyatlása

Miközben a nyomtatottsajtó-piac nagy része zuhanórepülésben van, nemhogy csökkent, vélhe­tően még nőtt is a női tematikájú lapok példányszáma. De kik vezetik a piacot? Milyen stratégiákat, márkaépítési és értékesítési trükköket kellett bevetniük, hogy ez így maradjon?

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Sarlós Gábor korábban MPRSZ alelnöke volt, jelenleg pedig a Worcesteri Egyetemen oktat. 

A Nők Lapja Café korábbi szerkesztője gyakorlati tudást szeretne átadni médiaszakembereknek.

Házon belülről nevezték ki cégvezetőnek, a Pannon Plakát marketing- és kereskedelmi igazgatója volt.

Másfél év szünet kezd újra hirdetni a Magyar Nemzeti Bank, a kampány 2009 végéig tart.

Hinora Ferenc újabb négy évre kapott bizalmat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!