A női lapokat alig érinti a print hanyatlása

Miközben a nyomtatottsajtó-piac nagy része zuhanórepülésben van, nemhogy csökkent, vélhe­tően még nőtt is a női tematikájú lapok példányszáma. De kik vezetik a piacot? Milyen stratégiákat, márkaépítési és értékesítési trükköket kellett bevetniük, hogy ez így maradjon?

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Deloitte Magyarország idén 17. alkalommal hirdeti meg.

A Sziget egyik kiemelt partnere volt a cég.

Októbertől futnak majd reklámok a gyerekcsatornán.

Szerinte a Bors bulvárlap egész egyszerűen nem írt igazat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!