Share on Tumblr

A női lapokat alig érinti a print hanyatlása

Miközben a nyomtatottsajtó-piac nagy része zuhanórepülésben van, nemhogy csökkent, vélhe­tően még nőtt is a női tematikájú lapok példányszáma. De kik vezetik a piacot? Milyen stratégiákat, márkaépítési és értékesítési trükköket kellett bevetniük, hogy ez így maradjon?

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Amerikában igény van rá.

Deák Kristóf filmje a legjobb élőszereplős rövidfilm kategóriában versenyzik majd.

A Magánszféra című műsort máshova vinné. Kompromusszumokat akartak vele hozatni.

A végső szót azonban a GVH fogja kimondani.

MySchool néven indít videócsatornát a YouTube-on.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!