A főnök a szexről akart beszélgetni

Három jellemző példa 2016-ból arra, hogy minden állítással szemben igenis létezik szexizmus és zaklatás a kreatíviparban is.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Amit a Bold készített a gyümölcslémárkának. 

A 24, a 444, a Blikk, a Hír TV, az Index és a Magyar Nemzet szerkesztőivel rágjuk át kedden, hogyan dolgozott a sajtó az elmúlt négy évben, és mit tanulhat belőle.

A HPS, a Mito és az Artificial Group munkái kerültek legnagyobb számban a döntőbe.

A magyarországi Bioderma először dolgozik PR-ügynökséggel.

Az éves adóbevallási bulijukra keresik azokat, akik húznák a talpalávalót.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!