hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb BBC-s magazin a piacon

A Ventus Commerce gondozásában február 29-én jelenik meg a BBC Good Food Világkonyha magazin. A lap főszerkesztője Izbéki Gábor. 

hirdetés

Világtörténelem után világkonyhával jelentkezik a Kossuth Kiadói Csoport: a BBC History magyarországi kiadása után egy évvel újabb magazint dobnak a piacra. A BBC Good Food február 29-én debütál a kiadói csoporthoz tartozó Ventus Commerce gondozásában.

Ahogy a lap neve jelzi, a Good Food is a BBC lapcsaládhoz tartozik, amely húsz éve jelenik meg Angliában. Magyarországon minden hónap utolsó péntekén kerül az újságosokhoz, és 108 oldalon mutatják be a hazai gasztrovilágot, valamint a világ híres séfjeinek receptjeit, ötleteit.

Az első, bevezető áron kapható lapban Gordon Ramsay tavaszi zöldséges sült csirkét készít, a húsvéti készülődésben Egervári Erika cukrász-pék a kalácshoz ad ötletet, és ötfogásos menüjével szerepel a lapban Hegyi Barbara színésznő is. 

A Good Food szerkesztőségét Izbéki Gábor vezeti, aki tavaly nyárig a Metropol főszerkesztője volt. 

A Kossuth Kiadói Csoport BBC magazinjaiban megjelenő hidetéseket az Adaptive Media
értékesíti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.