hirdetés
hirdetés
hirdetés

Simicska érdekeltségében a Metropol

A Metro International eladta a magyarországi Metropol újságot kiadó cégét, az új tulajdonossal franchise megállapodást kötött.

hirdetés

A Metro International S.A. (Metro) bejelentette, hogy megállapodást kötött a Megapolis Mediával arról, hogy utóbbi megvásárolja a magyarországi Metropol újságot kiadó céget. Egyben franchise megállapodást kötött az új tulajdonossal, amely ezentúl megjelenteti a lapot.

Ennek eredményeként a Metropol június 6-a után már nem szerepel a Metro International konszolidált mérlegében.

Hivatal Péter, a Metropolt kiadó cég ügyvezető igazgatója arról beszélt, hogy a kiadó csapata az eddig megszokott módon folytatja a munkát, az olvasó is az eddig megszokott újságot kapja, céljuk pedig, hogy tovább erősítsék a lap pozicóit.

Per Mikael Jensen, a Metro International elnök-vezérigazgatója hozzátette: „ A magyar Metro eladása a folytatása annak a megállapodás sorozatnak, amely alapján a cég egyre erőteljesebben koncentrálhat a feltörekvő piacokra. A Metropol franchise rendszerben tagja marad a lapcsaládnak, élvezi a globális hálózat előnyeit és hozzájárul annak erősödéséhez is."

Az E-cégjegyzék szerint a Megapolis Mediát június 2-án jegyezték be 81 millió forintos tőkével. Az Origo az Igazságügyi MInisztérium online cégadatbázisa alapján azt írta, hogy a társaság egyetlen részvényese Fonyó Károly, aki a Mahir Cityposter egyik vezető tisztségviselője is. Ez az a cég, aminek egyik tulajdonosa a Mahir Magyar Hirdető, amelynek viszont a mai napig Simicska Lajos a vezérigazgatója.

Simicska 1993 és 1995 között a Fidesz gazdasági igazgatója, az első Fidesz-kormány idején 1998 és 1999 között az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal vezetője volt, de ma is a Fidesszel kapcsolatban álló gazdasági kör egyik legbefolyásosabb üzletembereként tartják számon.

(forrás: Kreatív Online, [origo])
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!