hirdetés
hirdetés
hirdetés

Simicska érdekeltségében a Metropol

A Metro International eladta a magyarországi Metropol újságot kiadó cégét, az új tulajdonossal franchise megállapodást kötött.

hirdetés

A Metro International S.A. (Metro) bejelentette, hogy megállapodást kötött a Megapolis Mediával arról, hogy utóbbi megvásárolja a magyarországi Metropol újságot kiadó céget. Egyben franchise megállapodást kötött az új tulajdonossal, amely ezentúl megjelenteti a lapot.

Ennek eredményeként a Metropol június 6-a után már nem szerepel a Metro International konszolidált mérlegében.

Hivatal Péter, a Metropolt kiadó cég ügyvezető igazgatója arról beszélt, hogy a kiadó csapata az eddig megszokott módon folytatja a munkát, az olvasó is az eddig megszokott újságot kapja, céljuk pedig, hogy tovább erősítsék a lap pozicóit.

Per Mikael Jensen, a Metro International elnök-vezérigazgatója hozzátette: „ A magyar Metro eladása a folytatása annak a megállapodás sorozatnak, amely alapján a cég egyre erőteljesebben koncentrálhat a feltörekvő piacokra. A Metropol franchise rendszerben tagja marad a lapcsaládnak, élvezi a globális hálózat előnyeit és hozzájárul annak erősödéséhez is."

Az E-cégjegyzék szerint a Megapolis Mediát június 2-án jegyezték be 81 millió forintos tőkével. Az Origo az Igazságügyi MInisztérium online cégadatbázisa alapján azt írta, hogy a társaság egyetlen részvényese Fonyó Károly, aki a Mahir Cityposter egyik vezető tisztségviselője is. Ez az a cég, aminek egyik tulajdonosa a Mahir Magyar Hirdető, amelynek viszont a mai napig Simicska Lajos a vezérigazgatója.

Simicska 1993 és 1995 között a Fidesz gazdasági igazgatója, az első Fidesz-kormány idején 1998 és 1999 között az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal vezetője volt, de ma is a Fidesszel kapcsolatban álló gazdasági kör egyik legbefolyásosabb üzletembereként tartják számon.

(forrás: Kreatív Online, [origo])
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!