hirdetés
hirdetés
hirdetés

Értelmetlenül lemészárolták 18 év munkáját

György Péter 18 év után Sáling Gergő főszerkesztő kirúgását követően maga hagyta ott a Origo igazgatótanácsát. Az ELTE Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetének vezetőjével, az Origo ötletgazdájával és egyik alapítójával beszélgettünk a portálról, a független újságírás lehetőségeiről és a médiatanszékről. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A rendhagyó kiállítás A sötétség nem tart örökké – Legyen világosság kampányhoz készült.

Ruszkai Nóra januártól az Amrop Kohlmann & Young munkatársa.

Jobban elválasztaná a társadalmi ügyeket a hagyományos brandhirdetésektől.

A reklámügynökség építi hét éve az Aldi márkáját. Üzletfejlesztésbe fognak.

Interjú a Nyomtassteis projektről, és arról, hogy létezhet-e a 21. században szamizdat.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
naugyehogyugye...sajtokrácia mindenek felett! éljen a demoszabadság!
#
"Egészen 2010-ig Magyarországon senki nem használta úgy a politikát a gazdasági aktorok befolyásolására, mint a Fidesz." Ez tömény hazugság.Nem véletlen, hogy a
legnagyobb befolyásoló pártról, melynek szellemi támogatói közé tartozott/tartozik Gy.P., egy szót sem ejt. A magyar politikai paletta legkártékonyabb és legkorruptabb
társasága bármennyire is a szemétdombra küldték 2010-ben a szavazók, az SzDSz volt és holdudvara ma is elszántan ügyködik (pl. ki legyen az ellenzék miniszterelnök
jelöltje, főpolgármester jelöltje). Gy.P. mindig hallgatott, amikor a számára kedves politikai pártok voltak hatalmon, akkor volt vélemény-, és sajtószabadság....
"A magyar médiarendszer nem ideális." Megértem, hogy nem tetszik neki a plurális tájékoztatás, hogy sérelmezi, nem ők oszthatják kizárólag az észt, mondhatják meg
azt, hogy mi a hír, meg mi a nem hír, azaz manipulálhatják a nézőt, a hallgatót, az olvasót...
Bebújni a "semlegesség" mögé, milyen szégyenteljes hazugság ez is?
Az egész tanszék erőteljes szociál-liberális irányultság alatt van, aki nem osztja nézetüket, annak előbb-utóbb gondjai lesznek pl. a munkaerőpiacon...
#
Szerintem Lacinak baromira igaza van, kinek képzeli magát György Péter? http://cink.hu/mit-muvelt-gyorgy-peter-az-origoban-a-szinfalak-mogott-1592490351

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.