hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sakkos lett a Cartoon Network arca

A Turner Broadcasting System (TBS) gyerekcsatornája november 26-án vadonatú arculattal és logóval jelentkezett Magyarországon és a közép-kelet európai régióban.

hirdetés

Megújult a Cartoon Network arculata. A tervezési munkákat a Brand New School készítette. „A friss és lendületes arculat híven tükrözi a legkülönbözőbb platformokon elérhető Cartoon Network-műsorok szellemes, életvidám stílusát. Az új kinézet is a csatorna mottóját támasztja alá: a Cartoon Network a móka és a frappáns humor otthona, egy csatorna, amelyet a gyerekek jól ismernek és szeretnek” – írja a csatorna közleménye.

Az új arculat és logó kialakításakor a csatorna vissza kívánt térni a gyökereihez, az eredeti, letisztultabb sakktábla-motívumhoz, amit modern környezetbe ültetett. „A csatorna megőrzi játékos jellegét, ugyanakkor lüktetőbb lett, jobban tükrözi a kor szellemét” nyilatkozta Gordana Duspara Moriarty, a közép-kelet európai régió és a Benelux államok alelnöke és általános igazgatója a közleményben.

 

 

Film a logó megújulásáról

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.