hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sakkos lett a Cartoon Network arca

A Turner Broadcasting System (TBS) gyerekcsatornája november 26-án vadonatú arculattal és logóval jelentkezett Magyarországon és a közép-kelet európai régióban.

hirdetés

Megújult a Cartoon Network arculata. A tervezési munkákat a Brand New School készítette. „A friss és lendületes arculat híven tükrözi a legkülönbözőbb platformokon elérhető Cartoon Network-műsorok szellemes, életvidám stílusát. Az új kinézet is a csatorna mottóját támasztja alá: a Cartoon Network a móka és a frappáns humor otthona, egy csatorna, amelyet a gyerekek jól ismernek és szeretnek” – írja a csatorna közleménye.

Az új arculat és logó kialakításakor a csatorna vissza kívánt térni a gyökereihez, az eredeti, letisztultabb sakktábla-motívumhoz, amit modern környezetbe ültetett. „A csatorna megőrzi játékos jellegét, ugyanakkor lüktetőbb lett, jobban tükrözi a kor szellemét” nyilatkozta Gordana Duspara Moriarty, a közép-kelet európai régió és a Benelux államok alelnöke és általános igazgatója a közleményben.

 

 

Film a logó megújulásáról

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés
hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.