hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sakkos lett a Cartoon Network arca

A Turner Broadcasting System (TBS) gyerekcsatornája november 26-án vadonatú arculattal és logóval jelentkezett Magyarországon és a közép-kelet európai régióban.

hirdetés

Megújult a Cartoon Network arculata. A tervezési munkákat a Brand New School készítette. „A friss és lendületes arculat híven tükrözi a legkülönbözőbb platformokon elérhető Cartoon Network-műsorok szellemes, életvidám stílusát. Az új kinézet is a csatorna mottóját támasztja alá: a Cartoon Network a móka és a frappáns humor otthona, egy csatorna, amelyet a gyerekek jól ismernek és szeretnek” – írja a csatorna közleménye.

Az új arculat és logó kialakításakor a csatorna vissza kívánt térni a gyökereihez, az eredeti, letisztultabb sakktábla-motívumhoz, amit modern környezetbe ültetett. „A csatorna megőrzi játékos jellegét, ugyanakkor lüktetőbb lett, jobban tükrözi a kor szellemét” nyilatkozta Gordana Duspara Moriarty, a közép-kelet európai régió és a Benelux államok alelnöke és általános igazgatója a közleményben.

 

 

Film a logó megújulásáról

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.