hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem volt ellenzéki nyilatkozó a Class FM-en

Elkészítette a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az augusztus hónapra vonatkozó gyorsjelentését a politikai szereplők médiában való megjelenéséről. Gazdaságpolitika és új kenyér ünnepe a topon.

hirdetés

A tanulmányból kiderül, hogy a kormány gazdaságpolitikája 278 esetben (az összes eset 4,9 százaléka), az augusztus 20-i megemlékezések 253 esetben (4,4 százalék), míg a természeti katasztrófák 215 alkalommal szerepeltek a hírműsorokban. Az első tízben találhatók még többek között a bűncselekményekről szóló híradások, a családi, háztartási balesetek (157 eset, 2,8 százalék), a kormány oktatásügyi intézkedései és a kormány és az ellenzék viszonya is.

A politikusok aránya az összes hírműsorban 26,3 százalékos volt, legnagyobb arányban a Kossuth Rádió Esti és Déli Krónika műsorában (40,6, illetve 38,4 százalék) és az Echo Tv-ben (38 százalék) voltak láthatók. 

A kormány, a Fidesz és a KDNP együttesen 61,2 százalékos arányban szerepelt a hírműsorokban, legnagyobb arányban az Echo Tv-n (70,7 százalék), ezt nem sokkal lemaradva követi a Class FM, amelynek hírműsoraiban 69,2 százalékban voltak kormánypárti politikusok, valamint a Tv2 Tények című műsora (68,7 százalék). A leginkább ellenzéki médium vitán felül az ATV volt, ahol az esetek kereken felében jelentek meg a kormánypárti politikusok. 

Az összes beszédidőt nézve a kormánypárti politikusok még inkább felülreprezentáltak, az összes beszédidő 65,6 százalékában őket hallhatták a nézők és a hallgatók. A Class FM-en egyáltalán nem szólaltak meg ellenzékiek, ami példátlan, még az Echo Tv-n is 24,7 százalékban ellenzéki politikusok beszéltek.

Mesterházy Attila, az MSZP elnöke az elmúlt időszakban jelentősen aktivizálta magát, beszédideje (1367 másodperc) több volt, mint Orbán Viktoré (683 másodperc). A szereplések számát tekintve viszont a miniszterelnök (A Fidesz pártelnöke) az első, aki összesen 120-szor, élőszóban 31-szer szerepelt a hírműsorokban, szemben Mesterházy 102 szereplésével, amiből viszont 61 élőszóbeli megjelenés volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés
hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.