hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvette az IKO csatornákat az RTL

Az RTL Csoport megvásárolta az RTL Klub részvényeinek 31 százalékát, amelyre korábban Fellegi Tamás egykori cége, az Infocenter.hu is hajtott. Az RTL Klub anyacége megvásárolt az IKO tulajdonában lévő 7 kábelcsatornát is. Az ügylet véglegesítéséhez szükség van a Médiatanács és a Versenyhivatal jóváhagyására is.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

Egy akciófilmnek is beillő szpottal mondják el, hogy mostantól az ügyintézők által segített gyors, online hitelfelvételre koncentrálnak. 

A vállalatok fenntartható fejlődésről szóló kommunikációját támogatják.

Három régiós országban nyílik meg a márkák előtt a lehetőség, hogy az egyik legnépszerűbb Spotify-lábra álljanak.

A POME, a Deepinsight és a Free Association együttműködésében készül a kutatás a hazai költésekről, árazásról és a szegmens megítéléséről.

A Baby&me-t és az elindulásához kapcsolódó kampányt a Feat. csinálta.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ezek szerint nem tudta megvenni a tv2 az rtl klubot,vagy inkább nem is akarta. Sülyedő hajót nem megvesznek, inkább eladnak,nem rá szállnak, sokkal inkább menekülnek. Jól
halad a tv2,jó a mostani irányítás,szervezés, átszervezés, tervezés.

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!