hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvette az IKO csatornákat az RTL

Az RTL Csoport megvásárolta az RTL Klub részvényeinek 31 százalékát, amelyre korábban Fellegi Tamás egykori cége, az Infocenter.hu is hajtott. Az RTL Klub anyacége megvásárolt az IKO tulajdonában lévő 7 kábelcsatornát is. Az ügylet véglegesítéséhez szükség van a Médiatanács és a Versenyhivatal jóváhagyására is.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

Beyond néven indul a kifejezetten employer branding fokoszú vállalat.

A 5martstudio kampánya a 2019-es Arany Pengén megnyerte a JCDecaux innovációs alversenyét, most valósították meg.

Az EU és az egyes országok döntéshozóinak gyorsan újra kell gondolni az iparág szabályozását – mondta Incze Kinga a párizsi GovTech Summiton.

A nyereményjátékkal egybekötött kampány célja a Sport Kókuszduó népszerűsítése.

A díjat a kisfilm írója és társrendezője, Szabó Stein Imre vette át a BFI (British Film Institute) londoni dísztermében.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ezek szerint nem tudta megvenni a tv2 az rtl klubot,vagy inkább nem is akarta. Sülyedő hajót nem megvesznek, inkább eladnak,nem rá szállnak, sokkal inkább menekülnek. Jól
halad a tv2,jó a mostani irányítás,szervezés, átszervezés, tervezés.

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!