hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújul a kormányzati sajtófigyelés

Egységesítené a kormányzati médiafigyelést és elemzést a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM), amelynek álláspontja szerint a jelenlegi rendszer „átláthatatlan, találomra működő, amatőr és szétszórt”.

hirdetés

A kormányzati honlapon elérhető közbeszerzési dokumentációban az olvasható, hogy a kormány jelenleg nem végez egységes módszerű médiafigyelést, a sajtófigyelésekből hiányoznak a kereszthivatkozások és az archívum, a médiatartalmakat nem értékelik, elemzik azonos szemléletmóddal, a hírek közvéleményt befolyásoló hatásának elemzésére pedig nem található példa a kormányzaton belül - írja az Emasa.

A kormányzati médiamonitor-rendszer célja ezzel szemben a jelenleg „átláthatatlan, találomra működő, amatőr és szétszórt” médiafigyelési rendszer egységesítése, a médiahatás-vizsgálat meghonosítása, valamint az, hogy elősegítse a hatékonyabb kommunikációt – derül ki a közbeszerzési dokumentációból. Az új szisztéma szolgáltatásait nemcsak a Miniszterelnökség és a minisztériumok, hanem a kormánybiztosok, a kormányhivatalok és a külképviseletek is igénybe vehetnék.

Az ajánlatok elbírálásakor fontos szempontként értékelik, hogy a nyertes ajánlattevő ne a saját márkaneve alatt működtesse majd a kormányzati médiamonitort, hanem a kabinet arculatával.

A nyertes által elvégzendő feladatok között említik a médiafigyelést – így például a reggeli sajtószemlét, reggeli belpolitikai hírösszefoglaló és heti nemzetközi hírösszefoglaló készítését –, a médiaelemzést, a médiahatás-elemzést, így a többi között online médiahatás- és médiafogyasztás-kutatást.

A megbízás idén novembertől 2014 végéig szól majd.

A Közbeszerzési Értesítőben megjelent ajánlati felhívás szerint az ajánlattevők árbevételének a legutóbbi két lezárt üzleti évben összességében el kellett érnie a 400 millió forintot, illetve a médiafigyelési és -elemzési szolgáltatásokból származó árbevételének a 40 millió forintot. Feltételként szabták továbbá, hogy az ajánlattevő az előző három évben legalább egy, minimum három hónapos időszakra kiterjedő, 1,5 millió forint értékű, a kormány számára végzett referenciamunkát tudjon felmutatni.

A teljes kiírás itt elérhető.

(forrás: eMasa, MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.