hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös tiltakozás a média tönkretétele ellen

A Magyar Reklámszövetség 2014. június 5-én tiltakozásra szólítja fel a szakmai szervezeteket és a médiavállalatokat.

hirdetés

A Magyar Reklámszövetség közleménye:

A kommunikációs iparág szakmai szervezetei a tegnapi nap folyamán közösen fejezték ki
egyöntetű elutasításukat a bevezetni kívánt reklámadó tervezetével kapcsolatosan. Az adó
ellehetetleníti a magyar médiavállalkozásokat, és remélt költségvetési hatása eltörpül a káros gazdasági hatásai mellett.

A Magyar Reklámszövetség arra kéri a szakmai szervezeteket és a médiavállalatokat, hogy
csatlakozzanak a következő parlamenti ülésnap előtti, 2014. június 5-én (nyomtatott sajtó
esetén a lehetőségekhez képest 2014. június 6-án) tartandó tiltakozáshoz az adott médiatípus sajátosságaihoz mérten (elsötétítés, fehér/fekete lap behúzása, stb.).

A Magyar Reklámszövetség kutatási adatokkal is alátámasztott álláspontja az, hogy a
kommunikációs iparág a nemzetgazdaság motorja. A Reklámszövetség úgy véli, hogy a
Kormánynak a nemzetgazdaság fejlesztésére vonatkozó céljai segítésében a kommunikációs iparágat partnerként, és nem egy, a működését veszélyeztető különadó alanyaként szükséges kezelnie, ennek megfelelően ezúton is kéri, hogy a reklámadó tervezetére vonatkozó jogszabályt ne fogadja el az Országgyűlés.

 

A Kreatív információi szerint a felhíváshoz a két kereskedelmi csatorna már csatlakozott. Csütörtökön este 19.15-től az RTL-hez tartozó összes csatornán és a TV2 csatornáin sem lesz adás 15 percig.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek