hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Közös tiltakozás a média tönkretétele ellen

A Magyar Reklámszövetség 2014. június 5-én tiltakozásra szólítja fel a szakmai szervezeteket és a médiavállalatokat.

hirdetés

A Magyar Reklámszövetség közleménye:

A kommunikációs iparág szakmai szervezetei a tegnapi nap folyamán közösen fejezték ki
egyöntetű elutasításukat a bevezetni kívánt reklámadó tervezetével kapcsolatosan. Az adó
ellehetetleníti a magyar médiavállalkozásokat, és remélt költségvetési hatása eltörpül a káros gazdasági hatásai mellett.

A Magyar Reklámszövetség arra kéri a szakmai szervezeteket és a médiavállalatokat, hogy
csatlakozzanak a következő parlamenti ülésnap előtti, 2014. június 5-én (nyomtatott sajtó
esetén a lehetőségekhez képest 2014. június 6-án) tartandó tiltakozáshoz az adott médiatípus sajátosságaihoz mérten (elsötétítés, fehér/fekete lap behúzása, stb.).

A Magyar Reklámszövetség kutatási adatokkal is alátámasztott álláspontja az, hogy a
kommunikációs iparág a nemzetgazdaság motorja. A Reklámszövetség úgy véli, hogy a
Kormánynak a nemzetgazdaság fejlesztésére vonatkozó céljai segítésében a kommunikációs iparágat partnerként, és nem egy, a működését veszélyeztető különadó alanyaként szükséges kezelnie, ennek megfelelően ezúton is kéri, hogy a reklámadó tervezetére vonatkozó jogszabályt ne fogadja el az Országgyűlés.

 

A Kreatív információi szerint a felhíváshoz a két kereskedelmi csatorna már csatlakozott. Csütörtökön este 19.15-től az RTL-hez tartozó összes csatornán és a TV2 csatornáin sem lesz adás 15 percig.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az oldal 52 országban van jelen.

Marabunak hiányzott a napi terhelés a Népszabadság megszűnése után.

Az AWWWARDS nevű, webes megoldásokat értékelő oldalon.

A Magyar Nemzet és a Magyar Idők online főszerkesztője volt az elmúlt években.

Trumpnak pedig jár egy kis személyiségfejlesztés. 

hirdetés
hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!