hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt lehet bevásárolni online magyar közönségből

A Project Agora 80 prémium weboldalt tartalmaz és hat magyar médiacég vesz benne részt. 

hirdetés

Az Internet Hungaryn Szabó Ákos, a Tailwind hazai country managere a résztvevőkkel együtt bejelentette a Project Agora prémium közönségvezérelt piactér elindulását. A piactérben az induláskor hat vezető magyar médiacég vesz részt: az RTL Magyarország, az Adaptive Media, az Ads Interactive, a Habostorta Media, a Nosalty és a Russmedia.

A Project Agora piactér induláskor 80 prémium weboldalból áll, melyek együttesen több mint 3 millió internetezőt érnek el. "A piactéren nem weboldalakra, hanem böngészési előzmények alapján felállított közönségekre lehet célozni. A megjelenésekre valós időben licitálnak a vásárlók, garantált láthatósági mérték (viewability) mellett" – nyilatkozta  Szabó Ákos, a piacteret működtető Tailwind hazai vezetője. Hozzátette, hogy a Project Agora nem egy statikus dolog, így még az idén tervezik további partnerek csatlakoztatását. "A legfontosab szempont a kiválasztáskor, hogy ki mennyiben tudja a közös cél elérésében segíteni a már meglévő összefogást” – tette hozzá Szabó Ákos

Az AppNexus technológiájára épülő, TailWind által jegyzett és működtetett Project Agora piactér Görögországban és Romániában már 2014 óta működik, a magyar indulással egyidőben kezdi meg működését az Egyesült Arab Emírségekben. A TailWind az AppNexus Programmatic platform partnere több mint 30 országban, a CEE és MENA régiókban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés