hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt lehet bevásárolni online magyar közönségből

A Project Agora 80 prémium weboldalt tartalmaz és hat magyar médiacég vesz benne részt. 

hirdetés

Az Internet Hungaryn Szabó Ákos, a Tailwind hazai country managere a résztvevőkkel együtt bejelentette a Project Agora prémium közönségvezérelt piactér elindulását. A piactérben az induláskor hat vezető magyar médiacég vesz részt: az RTL Magyarország, az Adaptive Media, az Ads Interactive, a Habostorta Media, a Nosalty és a Russmedia.

A Project Agora piactér induláskor 80 prémium weboldalból áll, melyek együttesen több mint 3 millió internetezőt érnek el. "A piactéren nem weboldalakra, hanem böngészési előzmények alapján felállított közönségekre lehet célozni. A megjelenésekre valós időben licitálnak a vásárlók, garantált láthatósági mérték (viewability) mellett" – nyilatkozta  Szabó Ákos, a piacteret működtető Tailwind hazai vezetője. Hozzátette, hogy a Project Agora nem egy statikus dolog, így még az idén tervezik további partnerek csatlakoztatását. "A legfontosab szempont a kiválasztáskor, hogy ki mennyiben tudja a közös cél elérésében segíteni a már meglévő összefogást” – tette hozzá Szabó Ákos

Az AppNexus technológiájára épülő, TailWind által jegyzett és működtetett Project Agora piactér Görögországban és Romániában már 2014 óta működik, a magyar indulással egyidőben kezdi meg működését az Egyesült Arab Emírségekben. A TailWind az AppNexus Programmatic platform partnere több mint 30 országban, a CEE és MENA régiókban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A novemberben kiadott, első világháborús kötet sikerén felbuzdulva idén négy bookazine-nal tervez a kiadó.

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés