hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt lehet bevásárolni online magyar közönségből

A Project Agora 80 prémium weboldalt tartalmaz és hat magyar médiacég vesz benne részt. 

hirdetés

Az Internet Hungaryn Szabó Ákos, a Tailwind hazai country managere a résztvevőkkel együtt bejelentette a Project Agora prémium közönségvezérelt piactér elindulását. A piactérben az induláskor hat vezető magyar médiacég vesz részt: az RTL Magyarország, az Adaptive Media, az Ads Interactive, a Habostorta Media, a Nosalty és a Russmedia.

A Project Agora piactér induláskor 80 prémium weboldalból áll, melyek együttesen több mint 3 millió internetezőt érnek el. "A piactéren nem weboldalakra, hanem böngészési előzmények alapján felállított közönségekre lehet célozni. A megjelenésekre valós időben licitálnak a vásárlók, garantált láthatósági mérték (viewability) mellett" – nyilatkozta  Szabó Ákos, a piacteret működtető Tailwind hazai vezetője. Hozzátette, hogy a Project Agora nem egy statikus dolog, így még az idén tervezik további partnerek csatlakoztatását. "A legfontosab szempont a kiválasztáskor, hogy ki mennyiben tudja a közös cél elérésében segíteni a már meglévő összefogást” – tette hozzá Szabó Ákos

Az AppNexus technológiájára épülő, TailWind által jegyzett és működtetett Project Agora piactér Görögországban és Romániában már 2014 óta működik, a magyar indulással egyidőben kezdi meg működését az Egyesült Arab Emírségekben. A TailWind az AppNexus Programmatic platform partnere több mint 30 országban, a CEE és MENA régiókban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés