hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a kontaktusszám-kutatás

Új paraméterrel bővült a Nemzeti Olvasottsági Kutatás. A kontaktusszám magasabb a sztármagazinoknál, mint a napilapoknál.

hirdetés

A jövőben a Nemzeti Olvasottság Kutatás (NOK) részeként azt is vizsgálni fogják, hogy egy-egy sajtótermék mekkora kontaktusszámot ér el – számol be róla az Mmonline. A negyedévente végzett NOK ugyanis ezentúl tartalmaz egy plusz kérdést erre vonatkozóan. Az olvasottságmérés során eddig is feltett „Ön legutoljára mikor olvasta az alábbi lap bármelyik számát?” kérdés mostantól kiegészül azzal, hogy „Ezt az utoljára olvasott lapszámot hányszor vette kézbe?” – írja a szakportál.

A kutatásban részt  vevő újságoknál így megállapítható lesz a kontaktusszám, amit CPI-nek (Contact Per Issue) neveztek el. Az első negyedéves olvasottsági kutatást, amelyben már szerepel a kontaktusszám és a CPI-érték, májusban publikálják.

Eszerint, ha például egy százezres olvasottságú magazin esetén 3,8 a CPI-mutató, akkor az adott újság 380 ezer kontaktust produkált (a 3,8-as érték az eddigi próbamérések alapján a havilapok átlagát jelenti).

Az Mmonline néhány, a tavalyi utolsó negyedéves olvasottságmérés alapján kalkulált adat alapján arról is beszámolt, hogy egy átlagos újságolvasó legalább kétszer kézbe vesz egy lapot, de inkább három körül alakul az átlagos printlapos kontaktusszám, a napilapok átlagban kettes CPI-értékeket mutatnak, a sztármagazinok 2,8-as, a női hetilapok 3,3-as, a havilapok pedig 3,8-es értéket érnek el.

(forrás: mmonline.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!