hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hetvenmilliós önkormányzati megbízást kapott az IMG

Az Inter Media Group (IMG) nyerte meg a Budapesti Fesztiválközpont nyílt tenderét, amely az egyes rendezvények kommunikációs feladataira vonatkozott. A megbízatás összértéke 69 millió forint.

hirdetés

Megszületett  a Budapesti Fesztiválközpont nyílt tenderének eredménye. A jövőben az Inter Media Group (IMG) végezheti a Fővárosi Önkormányzat különböző kulturális programjait (Budapesti Tavaszi Fesztivál, Budapesti Búcsú és Budapesti Őszi Fesztivál) szervező Fesztiválközpont eseményeinek médiatervezési, médiafoglalási és médiavásárlási feladatait.

A január 30-val érvénybe lépő megbízatás összértéke 69 millió forint + áfa, időtartamát tekintve pedig a keretösszeg felhasználásáig vagy 2013. április 15-ig tart. A győztes a Bell & Partnerst utasította maga mögé a tenderen, amely szintén – a kiírás alapján maximálisan megengedett – 69 millió forintért vállalta volna a feladatokat.

Az IMG-t a kormányváltás óta meglehetősen bőkezűen ellátják állami megbízatásokkal: tavaly márciusban már 328 milliós összértékű állami megbízásnál tartottak, amelyből 21 millió forint értékben szintén a Fesztiválközpontnak dolgoztak.

Az IMG és a Bell & Partners közterületi jelenlétéről és állami megbízásairól is olvashatnak többek között Mit hoz a Fidesz a közterületi médiának? című, Minőségi Újságírásért-díjjal jutalmazott cikkünkben.

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.