hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fődíjas lett az Index-dizájn

Az Index és José Simon lett a fődíjas a Kreatív által másodszor meghirdetett Mediadesign versenyen.

hirdetés

A Kreatív Csoport december 4-én tartotta a második Mediadesign verseny díjátadóját. Összesen 24 díjat, 12 első, 3 második, 7 harmadik és két fődíjat osztott a zsűri a 34 döntős munkának.


Eredmények:

I. Mobil főkategória - Mobilalkamazások

Shortlistes

Simple mobilalkalmazás
Pályázó: Extreme Net

 

 

Shortlistes

My Little Tesco
Pályázó: Possible Games
Társpályázó:Tesco Global Áruházak

 

II. Televíziós főkategória

3. helyezés

Ranglista - Televíziós főcím
Pályázó: Viacom Global Hungary
Társpályázó: Umbrella


 

1. helyezés

Rajzfilm - Animáció és vizuális effektek
Pályázó: Viacom Global Hungary


1. helyezés

Grrland - Televíziós produkció
Pályázó: Viacom Global Hungary

 

III. Print főkategória

 

Innovatív tipográfiai és nyomdai megoldások

Shortlistes

Petra & Cristofer Wedding Invitation
Pályázó: Quint Studio


 

Címlap / borító

3. helyezés

Az Erawan könyvek címlapja
Pályázó: Cantinart
Társpályázó: Erawan

 

1. helyezés

PS Magazin 13/4-es szám
Pályázó: Ps Magazin Lap- és Könyvkiadó

 

Különdíjas:

Magyar Grafika - 2014. szeptember
Pályázó: Papír és Nyomdai Műszaki Egyesület



Céges kiadványok

1. helyezés

Richter Gedeon Éves Jelentés és Konszolidált Pénzügyi Beszámoló
Pályázó: Café Design
Társpályázó: Richter Gedeon


Szórólapok, prospektusok, plakátok

Shortlistes

Zsolnay Örökségkezelő kiadványai
Pályázó: Zsolnay Örökségkezelő



3. helyezés

NNG toborzó kiadvány
Pályázó: NNG

2. helyezés

Egy város entrópiája
Pályázó: Műcsarnok



1. helyezés

MÜPA 10 éves őszi image kampány - plakátsorozat
Pályázó: Hammer Advertising

 

Könyvek

1. helyezés

Dóka Péter: Lila királylány
Pályázó: Móra Könyvkiadó


1. helyezés

Lackfi János: Kapjátok el Tüdőgyuszit!
Pályázó: Móra Könyvkiadó


Magazinok

Shortlistes

Nero Homme
Pályázó: Simon Says

 

Shortlistes

Desert Fish
Pályázó: Quint Studio


3. helyezés

Állatok Világa Magazin
Pályázó: HVG

 

3. helyezés

Forbes
Pályázó: Mediarey Services


2. helyezés

PS Magazin
Pályázó: PS Magazin Lap- és Könyvkiadó


1. helyezett

Recorder

 




IV. Web főkategória

 

Infografika / Infovideó

1. helyezés

Margaréta infovideó
Pályázó: Morpho Communications



Promóciós oldalak

Shortlistes minősítés

A Pannontej Zrt. weboldala
Pályázó: Fastbridge Budapest 

Shortlistes minősítés

Ki Mit Tube? Online tehetségkutató


1. helyezés

Herosz Happy Hours
Pályázó: Greenroom 

1. helyezés

Berentzen likőr márkasite
Pályázó: Up Hungary


Információs oldalak

shortlistes

Whiskyology weboldal
Pályázó: Neo Interactive

shortlistes

iMagazin
Pályázó: Oander Media
Társpályázó: iStyle Hungary

3. helyezés

Hungarocontrol CRDS website
Pályázó: Big Fish

3. helyezés

Művészetek Palotája
Pályázó: Művészetek Palotája
Társpályázó: Mito

2. helyezés

Index.hu
Pályázó: Index.hu

1. helyezés

Phenom'enon Magazin, phenomenon.hu
Pályázó: Superlab
Társpályázó: Simon Says

 

FŐDÍJ 

Index.hu


Alkotói fődíj:

José Simon

 

Az alábbi galériára kattintva néhány képet láthat a díjátadóról és nagy méretben végignézheti a díjazottakat is!

Az Index csapata a fődíjjal - További képekért kattintson!
Az Index csapata a fődíjjal - További képekért kattintson!


A verseny zsűrije:

Zsűrielnök: Pálfi György, a MOME tervező grafika tanszékének oktatója

Ferenczi Bálint a Mito UX designere
Ipacs Géza, grafikus
Kenczler Marci az ACG művészeti vezetője
Kovács Dániel, művészettörténész
Mondik Noémi, grafikus
Osvárt Judit a budapesti Design Hét projektvezetője
Polyák György az RTL Klub on air promóciós vezetője
Krémer Julianna a Professional Publishin Hungary művészeti vezetője
Román Balázs a Kreatív főszerkesztője

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés
hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.