hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek az újságírás jelenlegi trendjei

A Journalismfund és a Transparency International meghívásából idén a Kreatív is részt vehetett (az átlátszós Oroszi Babettel, Kovács Ildivel és Sipos Zoltánnal, valamint a Direkt36-os Pethő Andrással együtt) a lassan Európa egyik legjobb és legfontosabb újságíróeseményévé váló Dataharvest European Investigative Journalism Conference-en Brüsszelben. Nem írok minden előadásról részletes ismertetőt, mert az olvasót nem érdekli, inkább csak a főbb tapasztalataimat foglalom össze. Ezek csak első ránézésre lesznek lesújtóak, és talán inkább a saját frusztrációimat fogják tükrözni, szóval egyáltalán nem azt akarom mondani, hogy a hazai újságírás mindenben nagyon le van maradva. Van, amiben egyáltalán nincsen, de van, amihez érdemes lenne kicsit hozzászabnunk magunkat. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy delaware-i illetőségű, ismeretlen tulajdoni hátterű cég vette meg az AV Investmentset, amelyen keresztül rengeteg cég került hozzájuk.

Az Amerikai Filmakadémia bejelentette a 2019-es Oscar-jelölteket. 

A szigorúbb GDPR-szabályokat alkalmazta a Google ellen a francia adatvédelmi hatóság.

Varga István, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány kuratóriumának elnöke szerint a fő céljuk a nyomtatott sajtó védelme.

Az eredetileg kormánytámogatásból létrehozott Vice magazinból az elmúlt két évtized egyik legmenőbb médiavállalkozása lett.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Répásy Bálint, a HírTV vezérigazgatója levélben közölte a tévé munkatársaival az összehangolódást.

Andy Vajna halála után a legfőbb kérdés az, mi lesz a TV2 sorsa. Egy belső email szerint a csatorna működésében nem lesz változás.

Emiatt nem indítanak nyomozást, közérdekű üzem megzavarása miatt viszont igen.

A Colgate Luke Wilsonnal kínozza a nézőket.

A Hab Advert jelenlegi, az ACG korábbi művész reklámosa világháborús olasz emlékművet készített.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.