hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek az újságírás jelenlegi trendjei

A Journalismfund és a Transparency International meghívásából idén a Kreatív is részt vehetett (az átlátszós Oroszi Babettel, Kovács Ildivel és Sipos Zoltánnal, valamint a Direkt36-os Pethő Andrással együtt) a lassan Európa egyik legjobb és legfontosabb újságíróeseményévé váló Dataharvest European Investigative Journalism Conference-en Brüsszelben. Nem írok minden előadásról részletes ismertetőt, mert az olvasót nem érdekli, inkább csak a főbb tapasztalataimat foglalom össze. Ezek csak első ránézésre lesznek lesújtóak, és talán inkább a saját frusztrációimat fogják tükrözni, szóval egyáltalán nem azt akarom mondani, hogy a hazai újságírás mindenben nagyon le van maradva. Van, amiben egyáltalán nincsen, de van, amihez érdemes lenne kicsit hozzászabnunk magunkat. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

 A Ruben Brandt és a Susotázs jelölése is inkább meglepetés lenne.

Bátran álltak bele egy fontos témába, de lehet, hogy közben elidegenítik a fő célközönségüket. Egy megosztó reklám tanulságai.

Emiatt nem indítanak nyomozást, közérdekű üzem megzavarása miatt viszont igen.

A Colgate Luke Wilsonnal kínozza a nézőket.

A Hab Advert jelenlegi, az ACG korábbi művész reklámosa világháborús olasz emlékművet készített.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy svéd online fizetési startupnak készült, Snoop kisebbségi tulajdonos is lett benne.

A velencei Biennálé 12 kiválasztott projektje közé került az a magyar VR-film, amely a Scitovszky Villa 1939-es valóságába röpíti a nézőt.

Elismerte a csúsztatást és a tényszerűség hiányát, de nem marasztalta el a köztévét a hatóság.

A kezdeményezés az EU támogatásával indult három éve.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.