hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ennyiért repültek a közkurátorok

Megalakulása óta 2,5 millió forint értékben utaztak a Közszolgálati Közalapítvány kuratóriumának tagjai szakmai kiküldetésre a világ több pontjára – derül ki az Átlátszó.hu Ki mit tud oldalán beadott közérdekű adatigényléséből.

hirdetés

2011 márciusa és 2013 februárja között a közmédiát felügyelő Közszolgálati Közalapítvány 14 hivatalos kiküldetésre összesen 2,5 millió forintot költött, főként európai utakra, de az úti célok között szerepel Kanada, Brazília vagy Tajvan is - írja az Átlátszó blogjában, a Ki mit tud oldalán keresztül beadott közérdekű adatigénylésre érkezett válasz alapján.

A közmédia 2010-es választások utáni átalakításának egyik eleme volt a közszolgálati médiumok (Magyar Televízió, Magyar Rádió, Duna Televízió, MTI) kuratóriumainak, illetve tanácsadói testületének megszüntetése. Mindezt ésszerűsítéssel és költségmegtakarítással indokolták, így a több kuratórium helyett létrejött egy: a Közszolgálati Közalapítvány kuratóriuma. Ennek tagjai jelenleg Balogh László, elnök, Bencze Izabella, Ilosvai Gábor, Kránitz László, László Miklós, Németh Vladimír, Silhavy Máté és Varga Szilvia.

A legtöbbet Balogh László elnök utazott, összesen 14 helyre, őt követi Kránitz László, az MSZP delegáltja két úttal és Silhavy Máté, a Jobbik delegáltja.

(forrás: Átlátszó.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.