hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ennyiért repültek a közkurátorok

Megalakulása óta 2,5 millió forint értékben utaztak a Közszolgálati Közalapítvány kuratóriumának tagjai szakmai kiküldetésre a világ több pontjára – derül ki az Átlátszó.hu Ki mit tud oldalán beadott közérdekű adatigényléséből.

hirdetés

2011 márciusa és 2013 februárja között a közmédiát felügyelő Közszolgálati Közalapítvány 14 hivatalos kiküldetésre összesen 2,5 millió forintot költött, főként európai utakra, de az úti célok között szerepel Kanada, Brazília vagy Tajvan is - írja az Átlátszó blogjában, a Ki mit tud oldalán keresztül beadott közérdekű adatigénylésre érkezett válasz alapján.

A közmédia 2010-es választások utáni átalakításának egyik eleme volt a közszolgálati médiumok (Magyar Televízió, Magyar Rádió, Duna Televízió, MTI) kuratóriumainak, illetve tanácsadói testületének megszüntetése. Mindezt ésszerűsítéssel és költségmegtakarítással indokolták, így a több kuratórium helyett létrejött egy: a Közszolgálati Közalapítvány kuratóriuma. Ennek tagjai jelenleg Balogh László, elnök, Bencze Izabella, Ilosvai Gábor, Kránitz László, László Miklós, Németh Vladimír, Silhavy Máté és Varga Szilvia.

A legtöbbet Balogh László elnök utazott, összesen 14 helyre, őt követi Kránitz László, az MSZP delegáltja két úttal és Silhavy Máté, a Jobbik delegáltja.

(forrás: Átlátszó.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!