hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a magyar MSN

MSN Mai Nap címen ernyőportált hozott létre a Ringier, de a bejelentést az Internet Hungary-re tartogatja.

hirdetés

Hétfő délután írta meg a Hvg.hu, hogy értesülése szerint új portált indít a Ringier. "A Ringier jelenleg is jelen van az online lappiacon, egyebek mellett a Blikk.hu, a Nemzeti Sport Online és a Nol.hu is hozzájuk tartozik. Úgy hírlik, a Ringier részben ezeket a kiadványait gyúrná össze egy új portállá, így törekedve arra, hogy a két legnagyobb internetes médiapiaci szereplő, az Origo és az Index mögé felzárkózzon" - olvasható cikkükben.

A Médiapiac szintén saját információira hivatkozva kedd kora délután jelent meg a hírrel, miszerint "órákon belül élesedhet a magyar MSN-portál, melyet a Ringier fog üzemeltetni. Ez információink szerint a Ringier portfolióból átvett és átdolgozott tartalmak mellett saját cikkekkel is jelentkezik majd. Ennek megfelelően saját szerkesztőség is dolgozik az anyagokon, melyek között a könnyedebb témák mellett oknyomozó cikkek is helyet kaphatnak." Az új portál az Index és az Origo vetélytársa kíván lenni.

Az iparági pletykákra hamar fény derült: a portál már el is érhető az MSN Mai Nap címen, amely impresszuma szerint valóban a Ringier portálja, főszerkesztője Erdélyi Péter, hirdetéseinek értékesítését pedig az Adaptive Media végzi. A Kreatív Online-on már korábban megírtuk, hogy szeptemberben a Ringier Magyarországhoz került a Microsoft Advertising online portfólió, ezen belül a Windows Live Messenger magyarországi hirdetésértékesítésének joga. Ezzel egyidejűleg a Ringier és az Adaptive Media stratégiai együttműködési megállapodást kötött, ami a jövőben várhatóan további Ringier portfólió elemekre is kiterjed majd.

Bár az impresszumban a neveik még nem lelhetőek fel, további hírek röppentek fel az új portálhoz való igazolásokról. Felmerült Uj Péter, Kardos Gábor, Weyer Balázs és Nádori Péter neve is. A Ringierhez állítólag azért nem igazolt le még egyikük sem, mivel korábbi szerződéseik ezt eleve kizárják.

A portál elindítása ellenére Parádi Judit, a Ringier kommunikációs vezetője nem cáfolt, és nem erősített meg semmit. Elmondta, hogy október 11-én, az Internet Hungary-n, 17:50-kor az A teremben Laurent Delaporte és Mihók Attila előadásán derül majd ki minden.

Frissítve:

A Ringier a Media Hungary első napján kiadott sajtóanyagában bővebben is kifejtette a site működését. Elmondásuk szerint az oldal egyrészt saját tartalommal rendelkező site lesz, másrészt aggregátorként működik majd. Az oldal tartalma a teljes Ringier portfólióból, az 51 országot felölelő nemzetközi MSN hálózatból, a hírügynökségektől és egyéb tartalompartnerektől, továbbá a site saját szerkesztőitől ered.

Juhász György, a Ringier online divízió igazgatója pedig elmondta, hogy változó tematikájú lesz a portál címlapja: reggel, délben és este más típusú tartalmakat emelnek ki, ami jobb célozhatóságot és újszerű tartalmi megfeleltetést tesz majd lehetővé terveik szerint. Integrálták a portált és a Windows Live szolgáltatásait: Hotmail, Messenger és Skydrive-ot. Így például a Messengerbe bejelentkezett felhasználókat az általuk megadott adatok alapján rájuk szabott tartalmakkal, hirdetésekkel lehet elérni.

(forrás: hvg.hu, Médiapiac.com)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!