hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a magyar MSN

MSN Mai Nap címen ernyőportált hozott létre a Ringier, de a bejelentést az Internet Hungary-re tartogatja.

hirdetés

Hétfő délután írta meg a Hvg.hu, hogy értesülése szerint új portált indít a Ringier. "A Ringier jelenleg is jelen van az online lappiacon, egyebek mellett a Blikk.hu, a Nemzeti Sport Online és a Nol.hu is hozzájuk tartozik. Úgy hírlik, a Ringier részben ezeket a kiadványait gyúrná össze egy új portállá, így törekedve arra, hogy a két legnagyobb internetes médiapiaci szereplő, az Origo és az Index mögé felzárkózzon" - olvasható cikkükben.

A Médiapiac szintén saját információira hivatkozva kedd kora délután jelent meg a hírrel, miszerint "órákon belül élesedhet a magyar MSN-portál, melyet a Ringier fog üzemeltetni. Ez információink szerint a Ringier portfolióból átvett és átdolgozott tartalmak mellett saját cikkekkel is jelentkezik majd. Ennek megfelelően saját szerkesztőség is dolgozik az anyagokon, melyek között a könnyedebb témák mellett oknyomozó cikkek is helyet kaphatnak." Az új portál az Index és az Origo vetélytársa kíván lenni.

Az iparági pletykákra hamar fény derült: a portál már el is érhető az MSN Mai Nap címen, amely impresszuma szerint valóban a Ringier portálja, főszerkesztője Erdélyi Péter, hirdetéseinek értékesítését pedig az Adaptive Media végzi. A Kreatív Online-on már korábban megírtuk, hogy szeptemberben a Ringier Magyarországhoz került a Microsoft Advertising online portfólió, ezen belül a Windows Live Messenger magyarországi hirdetésértékesítésének joga. Ezzel egyidejűleg a Ringier és az Adaptive Media stratégiai együttműködési megállapodást kötött, ami a jövőben várhatóan további Ringier portfólió elemekre is kiterjed majd.

Bár az impresszumban a neveik még nem lelhetőek fel, további hírek röppentek fel az új portálhoz való igazolásokról. Felmerült Uj Péter, Kardos Gábor, Weyer Balázs és Nádori Péter neve is. A Ringierhez állítólag azért nem igazolt le még egyikük sem, mivel korábbi szerződéseik ezt eleve kizárják.

A portál elindítása ellenére Parádi Judit, a Ringier kommunikációs vezetője nem cáfolt, és nem erősített meg semmit. Elmondta, hogy október 11-én, az Internet Hungary-n, 17:50-kor az A teremben Laurent Delaporte és Mihók Attila előadásán derül majd ki minden.

Frissítve:

A Ringier a Media Hungary első napján kiadott sajtóanyagában bővebben is kifejtette a site működését. Elmondásuk szerint az oldal egyrészt saját tartalommal rendelkező site lesz, másrészt aggregátorként működik majd. Az oldal tartalma a teljes Ringier portfólióból, az 51 országot felölelő nemzetközi MSN hálózatból, a hírügynökségektől és egyéb tartalompartnerektől, továbbá a site saját szerkesztőitől ered.

Juhász György, a Ringier online divízió igazgatója pedig elmondta, hogy változó tematikájú lesz a portál címlapja: reggel, délben és este más típusú tartalmakat emelnek ki, ami jobb célozhatóságot és újszerű tartalmi megfeleltetést tesz majd lehetővé terveik szerint. Integrálták a portált és a Windows Live szolgáltatásait: Hotmail, Messenger és Skydrive-ot. Így például a Messengerbe bejelentkezett felhasználókat az általuk megadott adatok alapján rájuk szabott tartalmakkal, hirdetésekkel lehet elérni.

(forrás: hvg.hu, Médiapiac.com)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.