hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dizájnversenyt hirdet a Kreatív

Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és kiadványokat lehet nevezni a Kreatív versenyére. A cél, megtalálni a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon.

hirdetés

A Kreatív először hirdeti meg a MEDIADESIGN versenyt, aminek az a fő célja, hogy megtalálja a legigényesebben kinéző médiatermékeket és ezzel mutassa meg, hogyan érdemes a tartalmakat tálalni. 

Főbb kategóriák: 

  • Nyomtatott médiatermékek
  • Webes tartalmak
  • Mobilra, tablet-re fejlesztett tartalmak
  • Televíziós műsorarculatok

 

A versenyre pályázhatnak médiacégek, saját felületeikkel, ügynökségek, grafikusok az általuk tervezett munkákkal, vagy márkák, intézmények saját kiadványaikkal, alkalmazásuukal, weboldalukkal. 

A verseny zsűrijébe a vizuális világ különböző területéről hívtunk szakértőket, így grafikus, webdizájner, belsőépítész, díszlettervező, televíziós szakember, mobilalkalmazás-specialista is értékeli a pályázatokat.

A zsűri felkért tagjai:

  • Csényi Kati, televíziós szakember, a Viasat volt programigazgatója
  • Gyimesi Judit, Hamu és Gyémánt, vezető grafikus
  • José Simon, Simon Says, Superlab
  • Illés Etele, webdesigner
  • Karajz Zsolt, Monochrome design, belsőépítész, díszlettervező
  • Kenczler Márton, Kirowski Isobar, art director
  • Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary, művészeti vezető
  • Román Balázs, Kreatív, főszerkesztő

(további zsűritagok felkérés alatt)

A pályázatokat szeptember 27-ig lehet elküldeni.

Versenykiírás, feltételek, részletek, minden info itt >>> 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!