hirdetés
hirdetés
hirdetés

Blogon él a Radiocafé egy része

Új, internetes zenei médiumot indít Nesta, az EstFm és a Radiocafe zenei stratégája

hirdetés

Október 3-án elindult a Neston névre keresztelt zenei blog, amelyet Nesta (Machán Frigyes) az Est Fm és a Radiocafe 98.6 zenei stratégája és Gensi (Genser András), zenei producer/dj-, valamint Bíró Attila médiavállalkozó hozott létre.

A Neston közleménye a blog zenei világa nem korlátozódik egyetlen zenei stílusra vagy korszakra. „A be boptól a hip-hopon és a rockon át a világzene legszínvonalasabb műveiig számtalan igényes felvétellel találkozhatnak a hallgatók a legújabb modern, netalapú platformon” – írja közlemény.

A Nestonnak természetesen van Facebook oldala is, a szlogen pedig: „Sosem vagy már egyedül”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.