hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alekoszt felkapták a reklámozók

A Való világban szereplő Alekosz nemcsak a tévénézők, hanem a reklámozók körében is egyre népszerűbb – írja a Bors Online. Egy hazai élelmiszerlánc piacra dobta az Alekosz-salátát, a cégek pedig ajánlatokkal ostromolják a villalakó szüleit.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Bors Online úgy tudja, hogy egy pálinkagyártó cég és egy szivart forgalmazó üzlet is szerződne az RTL Klubon futó Való világ szereplőjével, Alekosszal, aki a villában sem veti meg a jó minőségű italokat és dohánytermékeket.

A testtartásáról és monológjairól híres VV-szereplő a játék ideje alatt nem dönthet a megkeresésekről, így a cégek a szülőket ostromolják ajánlataikkal. Felmerült, hogy Alekosz söröző néven újra kellene nyitniuk egy rég bezárt családi kocsmát Érden, de a szülők testhezálló feladatnak tartják az alkohol, a szivar vagy akár egy óvszermárka népszerűsítését is – az apa szerint Alekosz a beköltözés előtt is ezekből fogyasztotta a legnagyobb mennyiséget.

A villalakó népszerűségét példázza, hogy egy hazai élelmiszer-kereskedelmi lánc - a család vagy az érintett engedélye nélkül - Alekosz-salátát dobott piacra egyik budapesti üzletében. A büszke szülők fiukra bízzák, a jövőben kezdemény-e jogi lépéseket az ügyben.

(forrás: BorsodOnline)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Erre csak azt tudom mondani: üdv a "kényelmetlenül feszengők" klubjában.
Másrészt kicsit irigyellek, hisz huszonpár évvel még elég sok időd van arra, hogy jobbíts!!! Ez már alapvetően a Ti korosztályotok dolga lesz!

Sándor Györggyel szólva: "Fiatalok, tiétek a jövő! Úgy volt, hogy a miénk lesz!"

De csinálhatjuk együtt, egy csapatban is. Ki-ki hozzátéve a maga legjobbját!
válasza hozzászólásához
#
Folyton erről beszélek! Pontosan ebben áll a kommunikációs szakma (amelynek az én értelmezésemben a TV csupán egy szelete...) óriási felelőssége. Ez a jelek szerint
már legalább akkora felelősség, mint a globális felmelegedéssel küzdő környezetvédőké!!!
Megállítani, visszafordítani a katasztrófát vizionáló folyamatokat, akár a 24. órában is!!! Nem lenne tán ez is egy felemelő "kommunikátor-misszió", emberek ??!!
Hosszú távon a "jó irányba" haladásban is benne van ám ugyanaz a profit, hisz egy idő után pontosan a sulykolás okán az lenne ám a "mainstream". Ha valaki, hát mi
kommunikátorok, pontosan tudjuk, hogyan működik ennek a mechanizmusa!
Akkor az "aktuális véleményvezérek" miért nem vágnak bele egy "trendy" fordulatba. Könnyen el tudom képzelni, hogy egy fél év elteltével a valódi minőség lehetne e
"sikk" és milliók "lájkolnák" a fecebookon! (És akkor értékes hirdetési felületté válna a jó, mint olyan!)(Korábban egy másik cikk kapcsán föltettem a kérdést:
miért ne lehetne pl. celeb egy Montágh-tanítvány beszédtanár??!! Ő talán még sztár is lenne, minden hamis felhang nélkül...)
#
A következmények már jelen vannak, nem kell vizionálni; a jövő elkezdődött. Amiről itt szó van, az már egy okozat. Mindennek a gyökere a TV (nézettség), és az ott
gyártott koncokon csámcsog a reklámszakma. Nem lehet leszakadni róla. Az irány aligha megfordítható. Vagyis az alapkérdés: a TV felelőssége. Az meg szuperhatalom (a
legnagyobb nyomortelepeken, a legnagyobb szegénységben is ott a TV). "Lehet, hogy nincs Isten, de a TV biztos az ördög találmánya." Kétségtelen, felelőtlenség
kiszolgálni és kielégíteni az efféle igényeket efféle figurákkal jó pénzért, és mindezt értelmiségi szakmaként feltüntetve. Mindenképpen elgondolkodtató.
#
Hadd jegyezem meg,hogy a huszonpár évemmel egyáltalán nem tartom semmire azt az embert -kortársaimmal ellentétben.
Elég szánalmas hogy manapság ez a színvonal..
válasza hozzászólásához
#
Hát, akkor ezt mi ketten megbeszéltük!!!
A pusztába kiáltott szó (elszáll), az írás megmarad (és lepereg, mint a falra hányt borsó...)
Bevégeztetett...
#
Nem látod rosszul.
Ha egészen őszinték akarunk lenni, akkor azt kell mondanunk, hogy szörnyű ami történik.
Szánalmas prolikat emelnek piedesztálra.
Elképesztő.
Ki gondolja komolyan, hogy ilyen embereket kell hőssé tenni?
Milyen világképe lesz azoknak az embereknek, akikkel elhitetik, hogy ennyi elég ahhoz, hogy híres légy?
Ez valóban komoly felelősség.
A dolog tragikus voltát leginkább a tanácsköztársasághoz tudom hasonlítani.
Mikor az állattal megpróbálták elhitetni, hogy ember lehet.
#
Rosszul látnék??!!
Akkor szúrjatok le!
Vagy világosítsatok föl!!!
Vagy inkább "hallgassuk agyon" önbűneinket??!!

Ott a helyünk, ahol... ...vagyunk!
CsL
#
Hát Kedves Kommunikációs Szakma, ez azért már minden tragédiáid csúcsa lesz lassan! (és teljesen mindegy, hogy "ügyfél" avagy "ügynökségi kútfejekből" forrásozik
az ötlet - a "színvonal" az színvonalat jelez!)
Nekünk tényleg effajta "ikonokat" kell teremtenünk és piedesztálra emelnünk??!!
Sokat, sokszor polemizálunk ezeken az oldalakon arról, hogy mi is a szakmánk felelőssége. A világ már csak úgy működik, hogy a "célcsoport" előbb-utóbb mindenképp
"megdolgozódik" és valóban arra lesz igénye, amit folyton nyújtanak neki!
Hát ezért óriási felelősségünk ám nekünk magunknak, hogy "mi jut eszünkbe", mit élünk meg "zseniálisan kreatív ötletnek", azaz mit nyomunk le nap nap után a
"célcsoport" (társadalmi nagyátlag...) torkán. Mert ettől függően is válik a "célcsoport" olyanná, amilyen!!!

Biztos, hogy az "Alekosz-jelenség" a leginkább előre vivő példa??!! Biztos, hogy ennek kell lenni az "új nemzeti hős" eszménynek??!!
Hát valóban ennyire hiány lett a valódi, igazi, tudáson és teljesítményen alapuló, értékrenden felépülő magyer híres ember(sztár, csillag a szó valódi
értelmében..)??!!

Nem úttévesztése a szakmánkanak ennyire beállni a "celebgyárba a futószalag mellé", csak mert úgy tűnik, "erre van igény"??!! (Szerintetek "kreatív" egy futószalag
mellett robotolni??!!)

Vegyük már észre, és vállaljuk már fel, hogy az "igényt" döntő részt mi teremtjük!!!

MI!!! Felelős kommunikátorok!!! Mi neveljük ugyanis a jövő generációit oly "igényessé", amilyen lesz! (Aztán majd jól elcsodálkozunk, esetleg megbántódunk és
felháborodunk, ha majd később, ha már "öregek" leszünk, szóba sem áll velünk a magunk felnevelte "édesgyermekünk"!!!)

Úgy kb. a 24. órában vagyunk...!

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.