hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Playboy-nyuszik nem villantanak tovább

A  teljesen meztelen hónaplányok kora véget ér.

hirdetés

A Playboy első számának címlapján Marilyn Monroe integetett vagy inkább csábított. Ikonikus kezdés egy ikonikus lapnak, amely 1972 novemberében érte le forgalmi rekordját, amikor 7 millió példányban kelt el. Ma 800 ezret adnak el belőle, amúgy Amerikában évek óta masszív veszteséggel. Szórakozás 18 és 80 év közötti férfiaknak - így aposztrofálta Hugh Hefner alapító saját kreálmányát. A magazin híres nyuszis logója a 20.század egyik emblematikus brandazonosító képi jele lett, modhatni a világ legismertebb folyóiratlogója, a lap kiadójának saját kutatása szerint ismertsége a Nike vagy az Apple ismertségével vetekszik. Világhírű írók - Margaret Atwood, Haruki Murakami, Norman Mailer - írtak a Playboyba, nagyinterjúi legendásaknak számítottak. Közel három tucat országban jelenik meg mutációja. A magyart már a 1989-ben elindították, hogy aztán 93-ban megszűnjön, majd 1999-ben újrainduljon, és máig megjelenjen.

Nemrég Cory Jones. a lap felelős szerkesztője és Hugh Hefner főszerkesztő-tulajdonos-alapító abban állapodtak meg, hogy jövő márciustól véget vetnek a meztelen nők publikálásának. A lap hatalmas szerepet vállalt a szexuális forradalomban, ahogyan Jones fogalmazott, a csatát megvívták és győztek, de ma már ez a szerep idejét múlttá vált. Egy okostelefonon bármelyi fiatal srác könnyen hozzájuthat erotikus vagy éppen pornográf tartalomhoz, és ehhez nekik  is alkalmazkodniuk kell.  62 év után rájuk fért némi redesign, és ugyan lesznek hónaplányok, de képeik a 13 éves korhatárnak is megfelelnek majd. No de akkor mi marad? Tényfeltáró cikkek, nagyinterjúk, szépirodalom - sok-sok kultúra, ami egyébként mindig is jellemezte a magazint. 

 Forrás: New York Times

(forrás: The New York Times)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!