hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nagy lenyúlások éve

Médiatörvények, válságadók, csipszadó, forint-árfolyamzuhanás. Kivonuló cégek, tömeges elbocsátások, fel- és kivásárlások, megszűnő tévéműsorok, lapok és rádiók. Ezzel a felsorolással lehetne összefoglalni, hogy mi zajlott a médiapiacon 2011-ben. Ha ki kellene emelni egy szereplőt, akinek a búcsúzó év szép emlékként marad meg, az talán csak Simicska Lajos vagy alteregói, fegyverhordozói lennének.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A nagyon szép, nagyon míves kávéreklám-kliséken mulat a teljes reklám.

Zártkörű részvénytársasággá alakul át a kiadó.

A műsorvezető-szerkesztő 71 éves volt.

Április 1-től olvad a Hír Tv-be a csatorna.

A kampánnyal nem csak a filmipar csillogását, hanem a háttérben folyó kemény munkát is meg akarták mutatni.

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Föl, föl, ti rabjai a földnek,
Föl, föl, te éhes proletár!
válasza hozzászólásához
#
Nyugalom!
#
Szóval akkor te belső emberke vagy? Ha igen, akkor leplezd a baloldali elfogultságodat. Amit beírtam, azaz nézzük meg a korábbi évek hasonló tendenciáit, közérdek, nem
az én érdekem. Az enyém legkevésbé. És a csókoltatunk is arra utal, hogy fizetett komcsi vagy. Nem jó ez így! Velem ellentétben, ezek szerint, te nem magánemberként
fórumozol, tehát ne engedd meg magadnak a pártoskodást. Bértollnok pedig van elég már. Légy igényes önmagadhoz!
#
Szólunk a dizájnereknek az érdekedben, addig is csókoltatunk! :)
#
Ok. legyünk korrektek, nézzünk párhuzamosan és grafikusan egy Gyurcsány-évet.ű
Ja, most ez nem fog menni, a fele társulat dutyiban vagy előzetesben. Akkor majd ha kijöttek, mert megint nagyon komcsik vagytok. Annyira vörös lett ez az oldal, hogy át
kellene dizájnolni. Vörös szegfű stb. Hiszen a szakmátok!

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc