hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nagy lenyúlások éve

Médiatörvények, válságadók, csipszadó, forint-árfolyamzuhanás. Kivonuló cégek, tömeges elbocsátások, fel- és kivásárlások, megszűnő tévéműsorok, lapok és rádiók. Ezzel a felsorolással lehetne összefoglalni, hogy mi zajlott a médiapiacon 2011-ben. Ha ki kellene emelni egy szereplőt, akinek a búcsúzó év szép emlékként marad meg, az talán csak Simicska Lajos vagy alteregói, fegyverhordozói lennének.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Beyond néven indul a kifejezetten employer branding fokoszú vállalat.

A 5martstudio kampánya a 2019-es Arany Pengén megnyerte a JCDecaux innovációs alversenyét, most valósították meg.

Az EU és az egyes országok döntéshozóinak gyorsan újra kell gondolni az iparág szabályozását – mondta Incze Kinga a párizsi GovTech Summiton.

A nyereményjátékkal egybekötött kampány célja a Sport Kókuszduó népszerűsítése.

A díjat a kisfilm írója és társrendezője, Szabó Stein Imre vette át a BFI (British Film Institute) londoni dísztermében.

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Föl, föl, ti rabjai a földnek,
Föl, föl, te éhes proletár!
válasza hozzászólásához
#
Nyugalom!
#
Szóval akkor te belső emberke vagy? Ha igen, akkor leplezd a baloldali elfogultságodat. Amit beírtam, azaz nézzük meg a korábbi évek hasonló tendenciáit, közérdek, nem
az én érdekem. Az enyém legkevésbé. És a csókoltatunk is arra utal, hogy fizetett komcsi vagy. Nem jó ez így! Velem ellentétben, ezek szerint, te nem magánemberként
fórumozol, tehát ne engedd meg magadnak a pártoskodást. Bértollnok pedig van elég már. Légy igényes önmagadhoz!
#
Szólunk a dizájnereknek az érdekedben, addig is csókoltatunk! :)
#
Ok. legyünk korrektek, nézzünk párhuzamosan és grafikusan egy Gyurcsány-évet.ű
Ja, most ez nem fog menni, a fele társulat dutyiban vagy előzetesben. Akkor majd ha kijöttek, mert megint nagyon komcsik vagytok. Annyira vörös lett ez az oldal, hogy át
kellene dizájnolni. Vörös szegfű stb. Hiszen a szakmátok!

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!