hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Metropol a vidéki lappiacra utazik

A Marketing & Média Online értesülései szerint heteken belül Budapesten és 19 megyeszékhelyen kívül negyven másik városban is megjelenne a Metropol.

hirdetés

Heteken belül tovább terjeszkedne a vidéki piacon a Metropol – tudta meg egy, a laphoz köthető forrástól a Marketing & Média Online

A lap információi szerint negyven várost érint majd a vidéki terjeszkedés, így Budapesten és a 19 megyeszékhelyen kívül már összesen hatvan körüli városban lenne elérhető a Metropol, ezzel pedig a 300 ezres terjesztett példányszáma alaposan megnőhet majd. A Marketing & Média Online értesülését a Metropolnál nem kommentálták.

A lap azt írja, hogy a Blikken és a bulvárújságokon kívül a megyei napilapok bírnak jelentős erővel a vidéki napilap-piacon. A Metropol svéd tulajdonosa, a Metro International SA tavaly júniusban jelentette be, hogy eladja a magyar kiadó MGT Metro Gratist a magyar tulajdonú Megapolis Mediának. A 81 millió forintos törzstőkéjű Megapolis Mediát 2011 június 2-án jegyezték be a cégbíróságon, a cég száz százalékos tulajdonosaként pedig az a Fonyó Károly szerepel az Opten cégadatbázisában, aki a Simicska Lajos-féle Mahir Cityposter ügyvezetőjeként és az Euro-AWK tulajdonosaként a közterületi piacon is érdekelt.

A cég a második kerületi Bég utca 3-5-be van bejegyezve, a Bég utca Törökvész út által határolt Rózsaházak irodakomplexumba van bejegyezve többek közt a Simicska-féle Euro-Publicity, a Nyerges Zsolt-Simicska tulajdonban lévő Publimont, valamint a Nyerges-tulajdonú A-Plakát is a már említett Euro-AWK-n kívül.

A Metropolt üzemeltető MGT Metro Gratis forgalma 2010-ben 2,2 milliárd forint volt, adózott eredménye pedig 96 millió forint.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc