hirdetés
hirdetés
hirdetés

33 shortlistes a Mediadesign-versenyen

Idén összesen 60 pályamunkával neveztek. 

hirdetés

Idén 60 nevezés érkezett a Kreatív Csoport által megrendezett Mediadesign-versenyre, melyből a zsűri összesen 33 pályázatot juttatott döntőbe. Őket:

Kattintásra nagyobb!

A Kreatív Csoport harmadik alkalommal hirdette meg a Mediadesign-versenyt, amelyre weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat, kiadványokat és kontentmarketing-megoldásokat vártunk. Idén összesen 60 nevezés került a zsűri elé, a legtöbb nevezés a televíziós kategóriába érkezett.  

Tavaly a médiatermékek dizájnja mellé létrehoztunk egy másik főketagóriát, így lehetett nevezni különböző kontentmarketing megoldásokat is. Fontos, hogy nem a kampány tartalmát veszi figyelembe a zsűri, hanem azt, hogy a szóban forgó hirdetési megoldás dizájnja, kialakítása mennyire illeszkedik az adott médiafelület sajátosságaihoz, az adott médiatermék általános koncepciójába. Főbb kategóriák: médiatermékek dizájnja (web, mobil / tablet, televízió, print, média portfólió) és márkázott tartalmak / termékelhelyezés.

A Kreatív 2013-ban hirdette meg először a versenyt, akkor a 98 nevezésből a HVG Extra Business magazin és a Hg.hu weboldal kapott fődíjat, tavaly pedig az Index.hu.

Az idei zsűri:

Pálfi György, MOME, tervező grafika tanszék (zsűrielnök)

Bokros György (Gawker designer)

Királyfalvi Károly, grafikus, tipográfus (Carnation Group, Kronex)

Krémer Julianna, művészeti vezető (Professional Publishing Hungary)

Mondik Noémi, grafikus

Polyák György, on air promóciós vezető (RTL Klub)

Román Balázs, főszerkesztő (Kreatív)

Tábori-Simon José (Simon Says, ArtHungry)

 
A díjkiosztó november 5-én lesz, az Extrában (1072 Budapest Klauzál u. 15 ) 20 órakor. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés
hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.