hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új magyar zenei app

Újabb magyar zenedemokratizáló okostelefon alkalmazás indult el Mixgar névvel. Szórakozóhelyeken, munkahelyeken és házibulikon állíthatjuk vele össze a tracklistát.

hirdetés

Új, a közösségi zenehallgatást demokratizáló okostelefon-alkalmazást indított a Digital Natives Mixgar néven. Az applikáció segítségével közösségi profiljainkon keresztül beleszólhatunk szórakozóhelyek, munkahelyek, éttermek, házibulik zenei kínálatába.

Az alkalmazás úgy működik, hogy a regisztrációt követően a szoftver begyűjti a Facebookon és Last.fm-en sokat hallgatott zenéinket, majd listát generál belőlük. Az adott helyre (kávézó, iroda, balatoni nyaraló stb.) vonatkozóan összesíti a bejelentkezett felhasználók kedvenceit, és ebből állítja össze a számlistát. A szavazás finomítja a kedvenc zenék között felállított rangsort. A demó verziót jelenleg a magyar felhasználók ingyenesen használhatják.

A nemzetközi demó változat egy hét múlva kerül piacra, addig a magyar közönség bevonásával indul a hazai tesztelés.

A későbbiekben fizetőssé váló szolgáltatás fejlesztői a szerzői jogokra vonatkozó megállapodást már aláírták az Artisjus-szal, továbbá a kiadói jogokra vonatkozó szerződéskötés is folyamatban van a Mahasz-szal. Az aláírást követően körülbelül harminc országban lesz legálisan elérhető a szolgáltatás, lefedve Európa, Észak- Amerika, Ausztrália és Ázsia jelentős részét.

A szolgáltatást egy magyar szoftverfejlesztő csapat, a Digital Natives készítette, akik többek között a beszédfelsimerővel támogatott Mindroom híradókereső szolgáltatást is fejlesztik. A Mixgar ötlete onnan jött, hogy a fejlesztők együtt akartak zenét hallgatni, de a kábel csak az „elektro-technot” kedvelő kollégáig ért el.

Az üzleti modell alapján a szolgáltatást már néhány eurótól igénybe lehet majd venni például egy házibuliban, de akár egy sziget méretű fesztiválnak vagy egy nagy étteremláncnak is képes kiszolgálni az igényeit. A Mixgar fejlesztői a végfelhasználók számára ingyenesen biztosítják a szolgáltatást, a költségeket a helyek tulajdonosai által befizetett alkalmi és havidíjakból, valamint szponzorációs bevételekből fogják fedezni.

A Mixgarnak már most vannak konkurenciái. Az egyik a Noispot, amely május elején indult (a fejlesztés egymástól függetlenül történt), amely egy speciális harware-hez van kötve. A Roqbot-nak pedig az üzleti modellje más, ott a felhasználó fizet és nem a hely tulajdonosa.

Disclaimer: A Mixgar korábban bemutatkozott a Kreatív Csoport által szervezett Brand & Music konferencián.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.