hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összedőlhet az MTA

Második alkalommal hirdeti meg idén a Visualpower 3D projection mapping – azaz virtuális épületfestő – pályázatát. A Nemzeti Galéria után a nevezőknek most a Magyar Tudományos Akadémia homlokzatára kell annak architektúrájához igazodó videókat készíteniük.

hirdetés

A tavalyi siker után ismét meghirdeti Paint up! című  3D projection mapping – azaz virtuális épületfestő – pályázatát a vizuáltechnikai szolgáltással foglalkozó Visualpower. A három perces, zenei aláfestéssel ellátott „épületmozgató” animációkat idén a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) Roosevelt téri székházának középső homlokzatára kell elkészíteniük a nevezőknek. A nyílt versenyben bárki részt vehet, aki szeretné kipróbálni az architekturális vetítés műfaját.

Az egyik tavalyi döntős: Besenyői Ádám: Shapeshifter

Azokat az animációkat, amelyeket a zsűri beválogat a döntőbe, június 25-én közel ezer négyzetméteres méretben vetítik ki az MTA homlokzatára. A tavalyihoz hasonlóan a szervezők szakmai partnere, egyben a zsűri tagja a 3D projection mapping műfajának mestere, Bordos László Zsolt, a Bordos.ArtWorks alapítója, akinek a nevéhez fűződik többek között a dubai Pálma-sziget hivatalos avatóünnepségének vetítéséhez készített 3D animáció, és aki a tavalyi Paint Up!-ra Vicsek Viktorral és Kovács Ivóval készített egy bemutatófilmet

A tavalyi Paint Up! versenyre – amelyet a Kreatív egyébként 2010 tíz legkreatívabb megoldása közé választott – körülbelül hatvan alkotótól összesen 32 nevezés érkezett, ezek közül 12 került a döntőbe. A döntősök közül a zsűri Lóránt Demeter Variációk című munkáját tartotta a legjobbnak, a közönségdíjat pedig a Illuvision Past is prologue alkotása nyerte. 

 Az idei pályázat beadási határideje: június 9. A nevezők további információkat a pályázat honlapján találnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!