hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem lesz többé Aranyszem Operatőr Fesztivál

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

hirdetés

Az operatőr 12 év után szűnteti meg az általa alapított fesztivált. Az Aranyszem az egyetlen olyan filmszakmai rendezvény volt Magyarországon, amelyet egy szakmai közösség, a H.S.C. rendezett meg évről évre. A fesztivál többek között olyan neves operatőröket jutalmazott Legenda-díjjal, mint Illés György, Kovács László, Hildebrand István, Jean Badal vagy Zsigmond Vilmos. Ketten, Vittorio Storaro és Törőcsik Mari kapták meg a fesztivál Eternity-díját - olvasható a közleményben.

Novák Emil 2004-ben a Magyar Operatőrök Társaságával közösen alapította és rendezte meg először az Aranyszem Operatőr Fesztivált, hagyományosan Illés György, a Magyar Operatőrök Társasága alapítójának születésnapja alkalmából. Az Aranyszem Operatőr Fesztivál egyik fő támogatója 2005 óta Zsigmond Vilmos volt. Az általa és Romwalter Béla "Richy" által alapított,  a Panavision és a Sparks Camera and Lighting Ltd. támogatásával létrejött rangos, 60 ezer dolláros Panavision-díjat Zsigmond Vilmos minden évben személyesen adta át a Diákfilm-kategória győztesének. 2006-tól a fesztivál szervezésében a Stábiskola hallgatói is részt vettek. Az Aranyszemen minden évben odaítélték Az év operatőre díjat is, melyet az az operatőr kapott, aki a benevezett filmek közül a szakmai zsűri számára a legmagasabb művészi színvonalon valósította meg munkáját.

Novák Emil operatőr, a fesztivál alapítója és igazgatja így nyilatkozott: „Büszke vagyok az elmúlt 12 évre, ugyanakkor vallom, hogy mindent a csúcson kell abbahagyni. A szakmai legnagyobbjait méltó elismerésben tudtuk részesíteni, és meggyőződésem, hogy ez a verseny, amellett, hogy több fiatal magyar operatőr számára nyújtott szakmai kibontakozási lehetőséget, a magyar filmek népszerűsítéséhez is hozzájárult.”

 

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

hirdetés
hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!