hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem lesz többé Aranyszem Operatőr Fesztivál

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

hirdetés

Az operatőr 12 év után szűnteti meg az általa alapított fesztivált. Az Aranyszem az egyetlen olyan filmszakmai rendezvény volt Magyarországon, amelyet egy szakmai közösség, a H.S.C. rendezett meg évről évre. A fesztivál többek között olyan neves operatőröket jutalmazott Legenda-díjjal, mint Illés György, Kovács László, Hildebrand István, Jean Badal vagy Zsigmond Vilmos. Ketten, Vittorio Storaro és Törőcsik Mari kapták meg a fesztivál Eternity-díját - olvasható a közleményben.

Novák Emil 2004-ben a Magyar Operatőrök Társaságával közösen alapította és rendezte meg először az Aranyszem Operatőr Fesztivált, hagyományosan Illés György, a Magyar Operatőrök Társasága alapítójának születésnapja alkalmából. Az Aranyszem Operatőr Fesztivál egyik fő támogatója 2005 óta Zsigmond Vilmos volt. Az általa és Romwalter Béla "Richy" által alapított,  a Panavision és a Sparks Camera and Lighting Ltd. támogatásával létrejött rangos, 60 ezer dolláros Panavision-díjat Zsigmond Vilmos minden évben személyesen adta át a Diákfilm-kategória győztesének. 2006-tól a fesztivál szervezésében a Stábiskola hallgatói is részt vettek. Az Aranyszemen minden évben odaítélték Az év operatőre díjat is, melyet az az operatőr kapott, aki a benevezett filmek közül a szakmai zsűri számára a legmagasabb művészi színvonalon valósította meg munkáját.

Novák Emil operatőr, a fesztivál alapítója és igazgatja így nyilatkozott: „Büszke vagyok az elmúlt 12 évre, ugyanakkor vallom, hogy mindent a csúcson kell abbahagyni. A szakmai legnagyobbjait méltó elismerésben tudtuk részesíteni, és meggyőződésem, hogy ez a verseny, amellett, hogy több fiatal magyar operatőr számára nyújtott szakmai kibontakozási lehetőséget, a magyar filmek népszerűsítéséhez is hozzájárult.”

 

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.